SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

24 grudnia 2023

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE BOŻE NARODZENIE 2023

Kochani, na chwilę tutaj wpadłam, aby życzyć Wam cudownych i pachnących Świąt Bożego Narodzenia a także wspaniałego, pełnego sukcsów Nowego 2024 Roku. Bądźcie zawsze zadowoleni, niech czas płynie wolno na tym, co uwielbiacie a szybko na tym czego nie znosicie. W końcu marzenia muszą się spełnić, bo ile można działać i czekać na rezultaty?

Podczas Świąt towarzyszą mi perfumy Jacqus Battini Oriental & Floral z kolekcji Signature. 


jacques battini perfumy

Kasia

1 komentarz:

  1. Kasiu,
    Ja już składałam Ci życzenia, ale moje życzenia jeszcze raz :)
    z okazji nadchodzących Świąt narodzin Bożej Dzieciny oraz Nowego 2024 Roku przesyłam najserdeczniejsze życzenia!
    Życzę:
    Zdrowia (bo to właśnie zdrowie jest najważniejsze!!!),
    Marzeń, o które warto walczyć!
    Radości, którymi warto się dzielić,
    Przyjaciół, z którymi warto być
    I nadziei bez, której nie da się żyć!
    By w chwilach refleksji choć na chwilę zatrzymać się i spostrzec to, czego nie widać w ciągłym biegu – proste radości.
    By odkryć prawdziwych siebie i uwierzyć w Dobre Anioły, bo są One naprawdę wśród nas i mieć szczęście spotkać Je właśnie na swej drodze!!!
    Samych radosnych momentów i żeby każdy z nas znalazł skrawek nieba, swoje miejsce na Ziemi, które będzie dla Niego Rajem, gdy on naprawdę istnieje!
    Niech spełnią się marzenia - te łatwe i trudne do spełnienia!
    Niech się spełnią te duże i te małe, te mówione głośno lub wcale!
    Tego, dobrej magii i Błogosławieństwa Bożej Dzieciny życzę!
    Najlepsze życzenia dla Ciebie i Twoich Bliskich!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.