SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

15 lutego 2020

Moje nowości perfumowe Styczeń i Luty 2020

Nowe perfumy 2020.


Wbrew pozorom nowości perfumowych w mojej kolekcji na styczeń i luty 2020 jest mało, bo w porównaniu z Wami przybyły mi tylko 4 pozycje i w dodatku niekoniecznie nowości. Ale jak to mówią - zawsze coś. Jeden z zapachów opisałam już na blogu, gdyż wygrał w instagramowej ankiecie - Wy wybieracie zapach a ja opisuję i fotografuję. Zaczynając od początku roku, testowałam mnóstwo pachnideł, ale w styczniu 2020 tylko dwa zasiliły moją kolekcję. Marka Jennifer Lopez i woda perfumowana Promise (najmniejsza buteleczka) oraz recenzowany Tommy Hilfiger Eau De Prep Tommy Girl edp 100 ml, kupiony po okazyjnej cenie. Promise był na mojej liście Must Have 2020, ale bardziej z chęci zapoznania się i jakoś tak przeszedł bez echa.

Przeczytajcie recenzję damskich perfum Tommy Hilfiger Eau De Prep Tommy Girl edp.
http://www.perfumellablog.pl/2020/02/tommy-hilfiger-eau-de-prep.html


perfumy styczeń 2020

Poznajcie moją listę Wonnych Marzeń na 2020 rok.

Luty 2020 przynosi mi również dwa zapachy mianowicie świeży, zimny, lodowy Dolce & Gabbana Italian Zest, w którym w tle krótko wyczuwa się słoneczną nutkę. Na wiosnę i lato idealne.



Drugim lutowym zapachem jest walentynkowy prezent w postaci klasycznej już w dodatku kwiatowej kompozycji o Calvina Kleina. Mowa oczywiście o wodzie perfumowanej Eternity Moment. Dotychczas w kolekcji miałam mały pusty flakonik i cieszę się, że przybył do mnie duży.



Co Wam przybyło ostatnio do kolekcji perfum? Piszcie w komentarzach. Pozdrawiam, Kasia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.