SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

21 maja 2017

Skuteczny sposób na relaks z THISWORKS

Liczycie barany a sen nie nachodzi? Ten dzień był wyjątkowo stresujący? Pragniecie symbolicznie oczyścić duszę, uspokoić zmysły, pozbyć sie złych myśli i zmęczenia?


Jeżeli przynajmniej na jedno pytanie odpowiedzieliście na TAK to poznajcie uniwersalny, perfekcyjny lawendowy duet Can`t Sleep Kit Sommeil by thisworks. Przeznaczony tylko dla dorosłych.


HISTORIA I MISJA MARKI

Marka thisworks powstała w 2003 roku, stworzyła ją była dyrektor ds. urody brytyjskiego magazynu VOGUE i międzynarodowa dziennikarka - Kathy Philips, jako antidotum na współczesne życie, mające niekorzystny wpływ na samopoczucie i wygląd skóry.

thisworks inspiruje natura, cechuje holistyczne podejście, oferowane produkty (m.in. kremy, balsamy do ciała, żele pod prysznic) obiecują naturalne piękno (bez użycia niepotrzebnych substancji chemicznych), działają w synchronizacji z naturalnym rytmem człowieka (zegarem biologicznym) i stylem życia.

Omawiany nasenny set thisworks można kupić stacjonarnie jedynie w sieci perfumerii Sephora i w oficjalnym sklepie internetowym.


WIECZORNY RYTUAŁ

Jakie są dobre sposoby na sen? Każdemu sprzyja co innego, trzeba się wsłuchać w siebie. Spacer, wywietrzona sypialnia, seks, ziołowy napar (np. długo parzony czystek), delikatna muzyka, unikanie kłótni i nieprzyjemnych myśli, powstrzymania się od jedzenia na co najmniej 3-4 godziny przed snem to proste przykłady.

Ja każdego wieczora stosuję kroplę perfum, najczęściej są to spokojne, słodkie, ziołowe zapachy, dobrze mi znane, po których nie oczekuję "trzęsienia ziemi". Zawsze jednak jestem nastawiona na zmiany i dlatego sięgnęłam po preparat thisworks.


CO TO SĄ PERFUMY DO SNU?

Przyznam szczerze, że wymyśliłam sobie taką nazwę, bo nic innego nie przyszło mi do głowy w związku z tym fajnym relaksacyjnym zestawem.

Kryje on w sobie spray błyskawicznie ułatwiający zasypianie, który pachnie lawendą, szałwią, kadzidłem, mokrym drewnem, wetiwerem, paczulą, kamforą, rumiankiem, eukaliptusem. To zapach złożony z kilku części - chłodnej, słodkiej, ciepłej, narastających jedna po drugiej.

Deep Sleep Pillow Spray aplikujemy (przed pójściem spać lub przed medytacją) na poduszkę, narzutę lub kołdrę, na ubranie, po prostu jak najbliżej nosa, aby poszczególne aromaty miały szansę pozytywnie wpłynąć na nasze samopoczucie. Wystarczy jedno psiknięcie, zapach jest długo wyczuwalny.





Stress Check Roll-on oczyszczający umysł i ułatwiający oddychanie dawkujemy bezpośrednio na skórę, tak jak perfumy, np. na nadgarstki, dekolt, kark. Tak, tak, chodzi o to aby mocno się "zaciągnąć". Woń jest krótkotrwała, bardziej czuję w niej lawendę niż pozostałe składniki.


SPRZYMIERZENIEC OOBE

Zapach niniejszych perfum do snu nie jest mi obcy, jest taki pełny zaufania, spokoju; nieobciążający, ale zmniejsza poczucie czujności. Nie zauważyłam szybszego wejścia w sen, lecz zrelaksował mnie, jakby oswobodził, do tego stopnia (wspomagałam się także muzyką reiki), że po raz kolejny doświadczyłam niesamowitego stanu OOBE, spojrzałam na pewne sprawy inaczej.


DLA KOGO NAJLEPSZY..?

Myślę, iż zestaw Can`t Sleep Kit Sommeil od thisworks to ciekawa propozycja na prezent dla miłośników pachnideł czy nowinek kosmetycznych; przyda się w podróży, jeśli mamy tendencję do nieprzesypiania nocy w nowym miejscu; aromatyczny zapach działa na wyobraźnię i w mgnieniu oka przenosi nas do najdalszych zakątków świata, po prostu tam gdzie jest wolność, spokój i harmonia, jakby inny wymiar.

Stosowanie jest bardzo łatwe, trochę gorzej z wydajnością - obie buteleczki mają po 5ml płynu i musimy pilnować, aby były szczelnie zamknięte (zawartość dosyć szybko wyparowuje). Może zabrzmi to jak lekarskie zalecenie, ale rekomenduję stosować doraźnie (oba naraz), sezonowo, w skrajnych przypadkach niż regularnie.



Znacie preparaty thisworks? Używaliście kiedyś perfumowanych nasennych "pomocników"? Podzielcie się w komentarzach jakie macie sposoby na szybkie zasypianie?

2 komentarze:

Zapraszam do skomentowania artykułu.