SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

16 maja 2017

Czy Gucci Rush 2 pachną jak marchewka? Recenzja damskich perfum

Idę przed siebie, jest ciepło, przyjemnie, delikatny popołudniowy wiaterek owiewa mi twarz, słucham popowego utworu karaoke I can`t go on by Robin Bengtsson nucąc w myślach refren Aaah Aaah I can`t go on Uuuh Uuuh a w tle czuję sączącą się melodię wody toaletowej Gucci Rush 2. Kiedy mam ją na sobie myślę o kruchych kwiatach, wiośnie, zachodzie słońca, czasem o deszczu podbijającym aromat pachnidła. Chyba jestem jedną z nielicznych, którym krople deszczu spływające po ciele sprawiają przyjemność.


Zapach Rush 2 na mojej skórze staje lekko świeży, przejmujący, kwiatowy, co więcej, nie jest słodki, pudrowy czy prowokacyjnie ostry. Na przemian niewinny i sensualny, harmonijny i oczywisty, ostatecznie pozostając w tym samym tonie.

Dobrze się wsłuchując czuć w nim "marchewkowy" korzeń irysa (tak naprawdę w składzie go nie ma), ale konwalia, czarna porzeczka, gardenia i frezja skutecznie, choć niepozornie go maskują, ujawniając uzależniające jak narkotyk, szalenie kobiece oblicze. Do tego dodać jeszcze piżmowe i drzewne nuty oraz mokre płatki róż i pozostaje tylko utonąć w marzeniach.

Został stworzony z małej ilości składników, przez co jest taki jednostajny, wszystkie wymienione kwiaty kumulują się jakby w jednym punkcie, ukazując całą swą moc.



Rush 2 polecam paniom, które nie wyobrażają sobie swojej kolekcji bez typowo kwiatowych perfum, nie lubią słodkich, mocnych, przygnębiających woni, chcą pachnieć po prostu ładnie; kobieco, zmysłowo i niepostrzeżenie zostawiać za sobą pachnącą wiadomość o swojej pewności siebie, odwadze w okazywaniu uczuć. Aromat tych perfum jest dla mnie symbolem ekscytacji, oczekiwaniem na miłosne spełnienie, wspaniałym dodatkiem do zwiewnych stylizacji. Aaah Aaah I can`t go on Uuuh Uuuh - Rush 2 jest tak piękny, że nie mogę dalej iść, muszę na chwilę zatrzymać się i oczyma wyobraźni zobaczyć jak rozkwita.



Gdzie kupić perfumy Gucci Rush 2? Ja swoje kupiłam w stacjonarnej sieciowej drogerii, ale widziałam też w wielu perfumeriach internetowych.



 

1 komentarz:

Zapraszam do skomentowania artykułu.