SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

30 grudnia 2018

Najlepsze perfumy 2018 roku

Pomijając na chwilę perfumowy minimalizm jaki zaplanowałam sobie na 2019 rok, szybciutko przedstawię Wam moich ulubieńców 2018. Wybór najlepszego zapachu 2018 roku był dla mnie trudny, dlatego zdecydowałam się przedstawić Top 5 perfum, które w mijającym roku miały dla mnie wielkie znaczenie. Co za tym idzie otoczyły mnie miłymi wspomnieniami, potrafię na każde zawołanie przywołać w pamięci ich zapach, sprawdziły się w każdej sytuacji po prostu ładnie pachną, jestem zadowolona z tego, jak się układają na skórze, jakie wywołują wrażenie na innych. 




Perfume of the Year 2018


Na pierwszym miejscu i to po raz kolejny jest już klasyk, perfumy japońskiego projektanta Masaki Matsushima. Zdecydowanie mój Signature Scent ostatnich miesięcy. Kiedyś niedostępne dla mnie z uwagi na zbyt wysoką cenę, dziś mam je na wyciągnięcie ręki. Recenzja znajduje się u mnie na blogu, przeczytajcie z jaką kobietą Masaki / Masaki mi się kojarzy. Dodam, że uwielbiam te perfumy zakładać na oficjalne wyjścia i do pracy, gdyż zawsze czuję się w nich elegancko i poprawiają mi nastrój. Kupicie w Sehorze. 

http://www.perfumellablog.pl/2016/05/masaki-paris-masaki-masaki-gdzie-kupic.html




Na drugim miejscu moja tegoroczna nowość czyli Anticipate Intense od firmy Amway.pl. Przy okazji pisania postu na temat Ja wygląda mój typowy dzień, opisałam ten zapach. To jeden z nielicznych zapachów jakie znam, który nie zawiera cytrusów w nucie głowy. 

http://www.perfumellablog.pl/2018/11/witamina-d-nutrlite-amway.html


Trzecie miejsce - ponownie Masaki tym razem w świeższym i delikatniejszym wydaniu. Recenzja Matsu Sakura również pojawiła się na moim blogu. 




http://www.perfumellablog.pl/2017/11/matsu-sakura-masaki-paris-recenzja.html

Czwarte miejsce przypada grudniowej nowości w mojej kolekcji. Perfumy Guido Maria Kretchmer. Musujące, słodkie nuty sprawiły, że polubiłam ten zapach od pierwszego powąchania. 




Piąta pozycja to Beyonce Heat Rush, kolejna nowość w mojej kolekcji, dostałam w prezencie Mikołajkowym. Według mnie ten słodki zapach pachnie niczym szampańskie pomarańczowe delicje. 




Jestem ciekawa Waszych ulubionych perfum roku 2018. Dajcie znać!

2 komentarze:

  1. Gdzie mogę zdobyć perfumy "Anticipate Intense". Podobno zapach zostal wycofany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia, napisz do mnie maila madameperfumella@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.