SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

06 czerwca 2019

Jak pachnie i smakuje baton tropikalny bodykey by NUTRILITE?

Mango, morela i jabłko to tak piękne pachnące składniki damskich letnich perfum, aż chciałoby się je wypić! Rzadko jednak mieszamy mango, jabłka i morele, bo sądzimy, że np. sałatka byłaby za słodka. Nic bardziej mylnego. Pyszny i nie za słodki miks tego wybornego trio znalazłam w batoniku tropikalnym bodykey by NUTRILITE.




amway bodykey opinie

Dlaczego zdecydowałam się na blogu napisać o jedzeniu?

Bo jedzenie to też zapach, rozkosz dla zmysłów, tak bardzo świat perfum powiązany jest z jedzeniem. Dla niektórych osób jedzenie jest tak samo istotne jak perfumowanie się i nie wyobrażają sobie dnia bez perfum. Coś o tym wiem, ale pamiętam też, aby dbać o swoje menu.

Niedługo zapewne wrócę ponownie do aktywności zawodowej a nie ukrywajmy, w pracy często nie mamy nawet tej ustawowej 15 minutowej przerwy. Na herbatę i małą przekąskę czas jednak musimy znaleźć. 

Z pomocą przychodzi marka bodykey by NUTRILITE proponując batonik zastępujący posiłek - opisywany przeze mnie jest o smaku owoców tropikalnych. To część programu dietetycznego bodykey by NUTRILITE, zacząć program można właśnie od batoników, dla osłody dnia. Chciałam również pokazać Wam trochę lifestylu, napisać co się u mnie dzieje i co mam zawsze przy sobie.



amway opinie dieta

amway produkty opinie

Na stronie sklepu internetowego Amway.pl producent podaje informacje odnośnie działania batonów budykey by NUTRILITE zastępujących posiłek (dopowiem, że mamy jeszcze do wyboru równie pyszną wersję czekoladową):


· "Pomagają pozbyć się zbędnych kilogramów i utrzymać wymarzoną wagę. Są jednocześnie wspaniałą propozycją dla osób prowadzących zdrowy tryb życia.

· Charakteryzują się zrównoważonym odżywczo składem: zawierają witaminy, minerały, błonnik i białko, dlatego też stanowią świetną alternatywę dla zwykłych posiłków.

· Oferowane w formie praktycznej przekąski, mogą być spożywane w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie.

· Uzupełniają wszystkie typy diety w ramach programu bodykey by NUTRILITE, co oznacza, że łatwo jest je dopasować do codziennego rozkładu dnia, niezależnie od tego, jak bardzo jesteś zajęty.

· Rozkoszuj się wspaniałym smakiem owoców tropikalnych, dążąc do uzyskania optymalnej wagi w ramach programu bodykey". - Amway.pl

amway opinie nutrilite

nutrilite amway opinie


Moja opinia i spostrzeżenia:



  • Ładne i praktyczne opakowanie, noszę w torebce na wypadek gdybym nie mogła zjeść tradycyjnego posiłku przez natłok obowiązków
  • Delikatny, lekko słodki smak owoców i jogurtu
  • W ustach nie jest suchy, konsystencja jest wilgotna, jednolita
  • Sycący - po kilku kęsach jestem już najedzona, ale też nie czuję się ociężała (na jeden raz zjadam połowę batonika)
  • Odnoszę wrażenie, że hamuje mój apetyt i długo nie chce mi się jeść (zawiera bowiem dużą ilość błonnika)
  • Fajnie pachnie owocami i musli (najbardziej czuję aromat jabłka)
  • Po spożyciu nie mam alergii pokarmowej (skóra pozostaje gładka, nie wyskakują żadne krostki), gdyż zawiera naturalne składniki, nie zawiera sztucznych barwników, aromatów, konserwantów i GMO
  • Cieszę się wspaniałym smakiem niezależnie co przyniesie mi dzień (batonik dla mnie jest świetnym odresowaczem)
  • Spożywam go kiedy mam na to ochotę, jest naprawdę bardzo smaczny i pożywny, może stanowić element codziennej diety
  • Droga do prowadzenia zdrowego stylu życia, nie pozwala podjadać między posiłkami
  • Świetny motywator, nie jest to energetyk, ale ten smak i zapach sprawiają, że mam więcej chęci do działania i dobry nastrój
  • Smaczny i zdrowy sposób na utrzymanie wagi dzięki naturalnym składnikom, witaminom, minerałom
  • Bogactwo dobroczynnych składników: witamina A, D, E, C, K, B1, B2, B3, B6, B12, kwas foliowy, biotyna, magnez, żelazo i wiele wiele innych
  • W składzie znajdują się m.in.: jabłko, chrupki ryżowe, przecier z mango, siemię lniane, pestki słonecznika, morela


przepisy produkty amway bodykey by nutrilite 2019


MOJA PROPOZYCJA!

  • Do przezroczystej miseczki wlej zimny niskotłuszczowy jogurt naturalny. 
  • Na tarce zetrzyj wcześniej schłodzony batonik tropikalny bodykey by NUTRILITE i posyp nim jogurt, ewentualnie wymieszaj, aczkolwiek jogurt przykryty startym batonikiem ładniej wygląda. 
  • Dawka wedle uznania. Wyborny deserek, fajna letnia, chłodna przekąska dla domowników i niespodziewanych gości. 
  • Jestem pewna, że będzie smakować każdemu miłośnikowi zdrowych słodyczy. Przygotowanie sycącego posiłku zajmuje dosłownie chwilę a smak wspomina się długo.


produkty amway opinie dieta

Co myślicie o batonach zastępujących posiłek? 

Moim zdaniem to dobre rozwiązanie dla osób dbających o figurę, żyjących w biegu, lubiących od czasu do czasu zjeść coś słodkiego, ale niesłodkiego aż tak bardzo... 

Do wypróbowania batonów tropikalnych z bodykey by NUTRILITE skusiło mnie mnóstwo składników odżywyczych, byłam ciekawa smaku i zapachu, polecała mi koleżanka, wcześniej jadłam batony proteinowe XS i chciałam porównać, które bardziej mi smakują. 

Na chwilę obecną tropikalny jest najlepszy, najbardziej sycący i przede wszystkim zawiera naturalne składniki bez polepszaczy. Cieszę się, że mogłam poznać ten super smak.

Więcej informacji na temat zrecenzowanego prouktu zastępujących posiłek znajdziecie na stronie Amway.pl, również zawarto tam dokładny skład i wartość odżywczą.


dieta amway

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.