SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

26 stycznia 2019

PUMA X Maybelline Co wybrałam z limitowanej kolekcji?

Też tak macie, że limitowane kolekcje makijażowe są świetne? Przekonałam się o tym kilkakrotnie jeśli chodzi o różne marki kolorowe. Pamiętając o moich noworocznych postanowieniach weszłam do drogerii tylko po żel pod prysznic i rozświetlacz do twarzy, bo obecny straszył od tygodnia denkiem. 



Ponieważ lubię nowości, skusiłam się na propozycję PUMA X Maybelline Chrome Highlighter 08 Knockout. 

W limitowanej kolekcji jest jeszcze tusz do rzęs z tradycyjną szczoteczką i bardzo mokrą, niegęstą formułą produktu, widziałam płynne pomadki i kredki do oczu. 

Jeśli chodzi o mój zakup, to nie było testera, w oświetleniu drogeryjnym wydawał się beżowy, czyli taki jak lubię, jednak po przyjściu do domu okazał się inny. Rozświetlacz miał za zadanie stworzyć pewny, trwały, odważny, nieskazitelny makijaż. Połączenie mody sportowej z urodą i pięknem. Wstawiłam na mój instagram @perfumellablog story z aplikacją tego kosmetyku więc przesyłam Wam screeny.







Jak widzicie na fotkach, rozświetlacz PUMA X Maybelline dobrze.... kryje... i daje złoto - różową perłowo - metaliczną poświatę, co chyba miało symbolizować różowe policzki od zmęczenia po treningu. 

Zdjęcia nie oddadzą 100% właściwego różowego odcienia. Według mnie bardziej nadaje się jako róż i cień do powiek, do wykonania makijażu typu rose - beige, 

Drobinki, które widzimy w opakowaniu nie rzucają się w oczy po aplikacji tak jak metaliczny blask. Formuła jest raczej sucha i pudrowa. Kompletnie nie kojarzy mi się ta kolorystyka ze sportem, rozświetlacz ma na mojej skórze ciepły odcień. Tak myślę do jakich cieni by mi pasował...

Jeśli chodzi o trwałość to musi być nałożony na dobrze "zagruntowaną" twarz, bo tylko wtedy będzie się miał czego "trzymać" i będzie się długo trzymał. Z "nagiej" skóry czyli bez żadnych kosmetyków kolorowych znika za jednym pociągnięciem dłoni. Nie ma co się oszukiwać, najładniej wygląda się tylko w pełnym, mocnym makijażu, ale z kolorystyką naturalną, wtedy wydaje się naszym obserwującym, że jest go mało a w rzeczywistości jest go cała tona. Tak, wiem... oszustwo, ale na tym polega ten biznes. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia na instagramie. Jeszcze 10 lat temu promowano naturalność dziś naturalność, ale ta prawdziwa w modzie nie jest. 

Co mogę powiedzieć na koniec? Nie będzie to mój makijażowy hit jeżeli mowa o efekcie końcowym, bo wolę rozświetlacze jaśniejsze, z beżową nutką kolorystyczną. Myślę, że po prostu był to niepotrzebny zakup, bo mogłam wykorzystać jakiś perłowy cień do powiek gdybym już była "w kropce". Niemniej jednak do wykonania szybkiego makeupu jak znalazł ponieważ jest dobrze napigmentowany. 

Tak jak mówię, jeśli chodzi o trwałość to jest super, jeżeli lubicie rosegoldy i kochacie Maybelline to nie ma co dalej pisać - po prostu go wypróbujcie. Generalnie to zakup udany, natrafiłam na kolejny dobry jakościowo limitowany zakup, wykorzystam go do wykonania makijażu oczu. Gdyby kolor niniejszego rozświetlacza był chłodniejszy, zdecydowanie kojarzyłby mi się ze sportem i świeżością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.