SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

26 grudnia 2018

Perfumowe postanowienia na 2019 rok

UWAGA UWAGA: PODSUMOWANIE STYCZNIA 2018!!
http://www.perfumellablog.pl/2019/02/minimalizm-kosmetyczny-styczen-2019.html

Jakie macie noworoczne postanowienia związane z urodą, kosmetykami i perfumami? 

Jeśli kupować mniej, nie robić zapasów, zużywać wszystko co macie w łazience, zostawić tylko same perfumowe i kosmetyczne hity to chcę zrobić tak samo. 

Sprzedać lub wymienić zapachy, które lubię mniej lub nie podobają mi się, oddać lub sprzedać puste flakoniki po perfumach, które, np, mam podwójne lub z jakiegoś względu nie chcę ich już mieć. Tak samo z kosmetykami do makijażu. 

Zajmie mi to zapewne sporo czasu (zużycie, sprzedaż, wymiana, porządki), wszystko po to, aby dążyć do minimalizmu, a właściwie powrócić do niego po dosyć długiej przerwie. 



Minimalizm jest fajny. Nie traci się czasu na szukanie, człowiek czuje się "lekko", po prostu lepiej i nie ma kłótni i nieporozumień w domu "bo znowu bałagan". 

Potrzeba oszczędzania pieniędzy spowodowała, że postanawiam od nowego 2019 roku wrócić do minimalizmu. Kto tak samo zrobi? Na blogu, na fb, na instagramie będę jak dawniej pokazywała produkty, których aktualnie używam, głównie oczywiście zapachy, oraz te rzeczy, które mam nadzieję uda mi się sprzedać bądź wymienić. 



Cel na 2019 - mieć i używać samych perfumowych i kosmetycznych hitów a nie byle czego, bo taką mam fanaberię, nie eksperymentować z nieznanym, sprawdzać próbki kremów a nie kupować całych słoiczków, testować perfumy, np. od koleżanek, więcej chodzić na spotkania urodowe, pokazy itp. 

Na Gwiazdkę dostałam kilka kart podarunkowych do popularnych drogerii. Super, że ważne są pół roku lub cały rok. Takie karty pozwolą mi na zaplanowane zakupy, czekam do wielkiej promocji 50%. Do tego czasu zdążę już pewne rzeczy zużyć. Co myślicie o moim pomyśle? Popieracie czy zwariowałam?




W Nowym 2019 Roku życzę Wam spełnienia marzeń, jak najszybszej realizacji planów i celów związanych z pracą czy... no właśnie - minimalizmem, dużo radości i szczerej miłości, samych pozytywnych chwil i wszechobecnego szczęścia. 




2 komentarze:

  1. Popieram i życzę wytrwałości oraz wszelkiej pomyślności w Nowym roku 🤗😘

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.