SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

23 lutego 2024

PERFUMY BEYONCE CÉ NOIR

Witajcie w pierwszym wpisie w 2024 roku. Nie wiem jakim cudem, ale ominęła mnie wiadomość o nowych perfumach marki Beyonce. Na ten moment nie są dostępne w Polsce, jedynie w USA i w Kanadzie. Macie tam znajomych? Bo do globalnej premiery czuję, że przyjdzie nam jeszcze poczekać do jesieni 2024. Jestem ogromnie ciekawa jak pachnie CÉ NOIR. Chodzą słuchy, że przypomina zapach Revlon Charlie, Dior Poison Girl i Kim Kardashian Pure Honey.

Jak pachną perfumy Beyonce CÉ NOIR?

Piramida zapachowa złożona jest z takich składników jak: miód (chyba nawiązanie do marki "włosowej" od Beyonce czyli CÉCRED, następnie pojawia się klementynka, róża (absolut), jaśmin , mirrawielkolistny, bursztyn.

ce noir beyonce perfumy

Więcej nie wypada mi pisać, bo nie mam tego zapachu w swojej kolekcji, ani nie testowałam na sobie. Pozostaje mi czekać na okazję. Po udanej serii Heat, której już nie ma w sklepach stacjonarnych,  przyszła pora na CÉ Noir. 

2 komentarze:

  1. Witaj Kasiu!!!
    Bardzo dziękuję za tą wiadomość i cieszę się tym bardziej, że o poście dałaś mi znać dzisiaj, bo stanowił dla mnie swego rodzaju prezencik urodzinowy :) Dlaczego? Jak wiesz bardzo lubię zapachy Beyonce, a nic nie słyszałam wcześniej, że będą jej nowe!!! Oczywiście też jestem ciekawa jakie będą i na pewno wzbogacą moją kolekcję, która właśnie dzisiaj całkiem niespodziewanie powiększyła się, ale o tym dam Ci znać jutro!!!
    Kasiu pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie i życzę Ci pogodnego weekendu!!! Niech będzie pogoda lepsza też, niż u mnie, bo pomimo wysokich, jak na ten miesiąc temperatur jest szaro i deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Też było zaskoczenie dla mnie apropo nowych perfum, bo pamiętam jak rozmawiałyśmy, że chyba marka kończy swoją działaność skoro takie zapachy jak Heat zniknęły z pólek sklepowych.

      Usuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.