SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

03 kwietnia 2012

Perfumy DKNY Pure

Przyznam szczerze, że po obejrzeniu videozapowiedzi bardzo chciałam sprawdzić ten zapach, przekonać się czy poczuję się "czysta", otulona ciepłem i niewinnością. Donna Karan tak opisuje Pure: “(...) dotyka esencji tego, kim jestem, w jaki sposób żyję, co jest dla mnie ważne, ludzi i dzieci, które kocham oraz poczucia jedności z naturą. Dotyczy tych ulotnych chwil w życiu, kiedy czujemy się szczęśliwi i wszystko dookoła wydaje się być czyste i proste”. I w tym momencie następuje niekoniecznie miłe zaskoczenie, rozczarowanie bym powiedziała. Kompozycja łączy aromaty kwiatu lotosu, wanilii, frezji, storczyków. Flakon inspirowany delikatną kroplą deszczu kryje w sobie zapach naprawdę delikatny, wręcz ulotny, nie trzyma się długo na skórze, przeznaczony raczej na poranne godziny wiosennych weekendów. Testowałam kilkakrotnie na skórze, starając się dać szansę, jednakże po dłuższym namyśle nie zamierzam więcej do niego wracać. Potraktuję to jako jednorazową przygodę z niezbyt szczęśliwym zakończeniem. Opinie, zasłyszane o Pure są niezbyt chwalebne, aczkolwiek zdarzają się również te pozytywne typu: "niebo", "cudo" itp. Sto razy lepiej spisuje się jednak dezodorant perfumowany z tejże serii, lepiej wyczuwam zawarte w nim akordy zapachowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.