SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

02 stycznia 2011

Thierry Mugler Angel

Moi znajomi nazywają mnie aniołkiem, z uwagi na mój (ponoć) słodki, niewinny wygląd, eleganckie zachowanie - za całokształt. Te pochlebne opinie oraz wiele mówiąca nazwa - Angel - przyczyniły się do tego, że wreszcie sięgnęłam po ten zapach, przy okazji obiecujący wiele słodyczy (czekolada, miód, karmel, wanilia, paczula). Nigdy wcześniej nie czytałam żadnych recenzji, wiedziałam tylko, że jest ubóstwiany przez Polki i każdego dnia "schodzi" jak świeże bułeczki, bo żadne inne pachnidło do tej pory tak nie pachniało.


Perfumy te wykreowane w latach dziewięćdziesiątych ub. wieku miały być przeznaczone dla kobiety na zewnątrz prezentującej oblicze anioła a wewnątrz skrywającej diabelską duszę. Połączenie to oraz słowa Muglera "Strzeżcie się aniołów" wywołały nie małe poruszenie, okazały się bardzo dwuznaczne, ekstrawaganckie, tajemnicze. Już sam wygląd flakonu, symbolu nieba i marzeń, obiecywał dynamizm, świeżą, rześką zawartość. Wtedy następowało rozczarowanie - z reguły bardzo pozytywne, choć pojawiały się także negatywne opinie w stylu "zapach zmarłych", "przeterminowana czekolada" i tym podobne "kwiatki". Moje odczucia tkwiły gdzieś po środku, długo nie mogłam się zdecydować czy zapach do mnie pasuje. Minął miesiąc i dopiero zużyłam małą odlewkę, którą podarowała mi koleżanka - wierna fanka tych perfum. Angel jest faktycznie nietypowy, zmysłowy, intrygujący, nie dla każdej - a dla wyjątkowej kobiety, znającej swoją wartość, stąpającej mocno po ziemi, lecz czasem oddającej się sile marzeń i wizualizacji. Przeciwnie do założeń kreatora, nie poleciłabym tego zapachu "diablicom" a dwudziesto - trzydziestoletnim "aniołom", pragnącym nieustannego zainteresowania i adoracji, ocierającym się tylko o grzech. Najlepszy według mnie na jesienne i zimowe wieczory. Ciepły, niezwykle trwały, waniliowo - czekoladowy, wyrazisty. Jeżeli zdecydujesz się używać Angela w ciągu dnia pamiętaj, że nadmiar może mdlić, przeszkadzać Tobie i otoczeniu. Subtelna doza wspaniale będzie korespondować z Twoją skórą, wyczujesz każdą nutę, przechodzącą w następną. Nawet jeżeli będzie to jednorazowa "przygoda", nigdy go nie zapomnisz. Do skomponowania zestawu możesz wybrać pomiędzy mgiełką do włosów, żelem pod prysznic lub dezodorantem w sprayu. Jeżeli masz w domu malutki kominek, naturalny podgrzewacz - wystarczy podgrzewać dwie, góra trzy krople tych perfum (zamiast do tej pory używanych olejków eterycznych) a przyjemny zapach rozejdzie się po pokoju, sprawiając, że w mig stanie się przytulny, wypełniony harmonią. 


4 komentarze:

  1. same bzdury jak kazdy inny wpis

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem oczarowana tym zapachem, jednak nie mogę zapomnieć o perfumie Freya z Oriflame. To była miłość od pierwszego powąchania. Cudowny i jedyny w swoim rodzaju. Zmysłowy, pociągający i taki sexy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ~perfumoholiczka25 stycznia 2012 14:56

    Ja niestety nie moge zniesc tego zapachu. Dla mnie jest okropny i nie znosze go czuc rowniez na innych. Miks czekolady, karmelu, wanilii i czegos czego nie jestem w stanie sprecyzowac, a co w polaczeniu z tymi slodkimi zapachami daje mi smrod niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest wspaniały , jak wspomniałaś NIE DLA KAŻDEGO , jego się kocha lub nienawidzi , ( podobnie jak Aliena ) i nie ma nic pośrodku .Do mnie akurat zapachy T. MUGLERA trafiają jak najbardziej .Mam kilka jego zapachów i na pewno będą następne

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.