SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

05 kwietnia 2011

Chopard - Happy Spirit Magical Nights

W moim życiu byłam zakochana raz i nadal jestem, nasza miłość kwitnie jak najpiękniejszy kwiat. Jeśli miałabym zdradzić swojego mężczyznę to tylko z Chopardowskim zapachem Happy Spirit z serii Magical Nights. Gdyby ktoś miał mnie teraz zapytać jakie składniki perfum są u mnie na kilku pierwszych miejscach, to bez wątpienia, bez zbytniego zastanowienia wymieniłabym orchideę (szczególnie waniliową), karmel, pralinki... czyli te, które kojarzą się z słodyczą, miłością a nawet infantylnością. Nie można prosić o więcej, choć poza wymienionymi, w tym zapachu znajdują się również: osmantus, malinowy sorbet, ambra, yuzu (owoc w kształcie mandarynki tylko o żółtym kolorze) oraz sycylijska czerwona pomarańcza.
Perfumy te wprowadzono na rynek w 2008 roku, są bardziej zmysłową i uwodzicielską wersją Happy Spirit. Polecam na wieczór. Jest bardzo wyjątkowy, gustowny, elegancki, daleko mu do banału. Zapewniam, że pomimo tak słodkich składników jak chociażby karmel i pralinki, HP MN wcale nie jest słodki, ciężki czy kleisty, da się wyczuć subtelny powiew pudrowej świeżości. Rozwija się pięknie na skórze, trwa i trwa. Niesamowite, ale aromat pierwszych nut przypomina mi jak pyszne może być drogie schłodzone czerwone wino, które sączyłabym w ogrodzie, podczas upalnej nocy. Później perfumy te stają się bardzo ciepłe, przepełnione namiętnością, młodością, magią. Piękne. Polecam tym paniom, które nie lubią się spieszyć!

Aktualizacja: mamy rok 2018 a tego zapachu już nie ma w sprzedaży.

3 komentarze:

Zapraszam do skomentowania artykułu.