SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

22 listopada 2011

Oriflame Delicacy

Inspiracją do stworzenia kuszącego flakonu perfum Delicacy były słodkie wypieki francuza Christophe`a Michalaka, jednego z najbardziej znanych cukierników na świecie. Michalak nazywa siebie projektantem, ubierającym nie kobiety a desery. Ponoć uczucie spełnienia towarzyszy mu wtedy, kiedy widzi radość w oczach osób, którym prezentuje swoje smakowite wypieki.

Oriflame reklamuje Delicacy jako najsłodszą z pokus... Buteleczka stworzona na kształt bajecznego ciastka..., zatem jak pachnie wnętrze...? Im dłużej "obcuję" z tym zapachem to przypomina mi smak rurek z kremem lub pączków z różanym nadzieniem, które tak uwielbiałam w dzieciństwie, jest kobiecy, delikatny, dzienny, nawet nieco infantylny i oczywisty, ale z pewnością nie szykowny czy uwodzicielski. Teraz hołduję zasadzie "jestem tym co jem" i trzymam się z daleka od słodyczy, jednakże słodkim perfumom nigdy się nie oprę. Moja radość była podwójna, na wieść, że Delicacy ma być prawdziwie słodkim pachnidłem. Niestety przeżyłam rozczarowanie, bowiem koniec (nuta bazowa) jest niemal taki sam jak początek (nuta głowy), w ogóle się nie rozwija, nie wyczuwam nuty serca, czasem całość przywodzi na myśl krem do twarzy bogaty w składniki zapachowe. Niemniej jednak ta owocowo - kwiatowa (bomba) kompozycja faktycznie odznacza się delikatnością, spokojem, ciepłem, niewinnością. W składzie mamy przepyszne owoce: truskawka, malina, gruszka; kwiaty: róża (według mnie najbardziej wyczuwalna) i inne jak: wanilia, piżmo, różowy pieprz (praktycznie go nie czuć). Perfumy słodkie, optymistyczne, całoroczne, fajne na prezent dla młodych, zakochanych pań, wierzących w romantyczną miłość... Delicacy to z pewnością wyjątkowe połączenie oryginalności i inspiracji, którego celem jest wydobyć słodkie strony charakteru kobiety. Po prostu ładny. Dostępny od Katalogu nr. 17/2011. Cena: około 55zł za 30ml.

6 komentarzy:

  1. zielonego pojęcia nie masz.beznadziejny blog!i tyle chcialam powiedziec

    OdpowiedzUsuń
  2. To smutne, jak ludzie potrafią być zawistni.Chyba sobie kupię tą wodę;)A ile trzyma się na skórze?

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Recenzje Damskich Perfum24 listopada 2011 14:17

    Na skórze dojrzałej i tłustej utrzymują się długo, natomiast na suchej/normalnej i młodej trwałość jest raczej średnia. Niemniej jednak warto perfumować te miejsca, w których pulsuje krew, albo mamy dużo widocznych żył czyli, np. dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie 30 ml a 50 ml

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.