SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

04 maja 2014

Jak spryciarze używają perfum?

Jesteś spryciarzem perfumomaniakiem czy dopiero planujesz nim być? O tym nie powinieneś zapomnieć:

- co powiesz na to, aby ulubionym zapachem skropić kawałek watki i umieścić go za dekoltem?

- zamiast płynu do płukania wlać około 20ml perfum? Alkohol zawarty w pachnidle zniszczy pralkę. Lepiej zatem do ostatniego płukania (pranie ręczne) dodać kilka kropli perfum.

- uperfumować rąbek sukni, spódnicy czy żakietu? (ten sposób sprawdzi się wiosną / latem kiedy nie nosimy okryć wierzchnich a ciepło pozwoli dokładnie rozwinąć się zapachowi).

- wejść w pachnącą mgiełkę? Zapach osiądzie na włosach i na ubraniu, a Ty będziesz mieć pewność, że nie skłóci otoczenia taka delikatna bryza...

- trzymać na półkach z ubraniami puste opakowania po perfumach (garderoba musi być zawsze zamknięta wtedy to ma sens).

- nie masz zmywacza do paznokci a musisz zmyć stary lakier? Sprawdź jak sobie perfumy sprytnie radzą. Trzeba jednak nieco dłużej popracować. Podobnie działa spirytus kamforowy.

- znudził Ci się bezzapachowy balsam do ciała? Użyj go jako: a) baza do perfum lub b) zmieszaj go z perfumami, aby uzyskać mocniejszy efekt.

- nie masz olejku eterycznego a został Ci tylko podgrzewacz w małym kominku? Wlej zatem kilka kropel perfum - tych najbardziej naszpikowanych składnikami zapachowymi oraz tych, które pozostawiają tłustą warstewkę na skórze i choć ciesz się killer-owym zapachem unoszącym się w całym domu.

- jesteś głodny a jadłeś całkiem niedawno? Wąchaj perfumy o słodkich, owocowych zapachach to Ci się jeść odechce. Przynajmniej tak dzieje się u mnie...

- idzie lato, jeśli planujesz z mężem iść na wesele przyjaciółki i chciałabyś włożyć sukienkę z dekoltem - koniecznie uperfumuj plecy... będziesz trendy, bo użyjesz zapachu w nietypowym miejscu...

Jak się Wam podobają te typowe i nietypowe rozwiązania zapachowe?

9 komentarzy:

  1. Dobre rady, dzięki;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Rutkowska-Skiminia1 czerwca 2014 10:12

    taaaaa..... właśnie dowiedziałam się, dlaczego mam nie wyrzucać pustych buteleczek po perfumach

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli zmienisz nawyki żywieniowe, zaczniesz jeść zdrowiej i bez stresu to zobaczysz ze po pewnym czasie będziesz wyglądała młodziej. Sama pielęgnacja od zewnątrz nie pomoże. Mnie sie udało, zaczęłam inaczej się odżywiać, a miałam jeszcze kilka kg. do przodu, których się pozbyłam, wyglądam lepiej, młodziej. Nie udałoby mi się bez świetnego programu o którym możecie poczytać na (idealnafigura.com/gberes)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za pierdoły.......

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jednak nie jestem perfumomaniakiem

    OdpowiedzUsuń
  6. eee? co to ma być? sorry ale szkoda mi perfum na wlewanie ich do pralki zamiast plynu do plukania... albo do zmywania paznokci... co za głupoty!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.