SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

01 grudnia 2014

Jak zdobywać próbki perfum?

Zdarzyło mi się posiadać kilka sampli zapachów, których nie miałam w kolekcji, zdobyłam je różnymi drogami.

Jak zdobywać próbki perfum? Gdzie można zdobyć próbki zapachów?

- Pójdź do ulubionej drogerii lub perfumerii i po prostu poproś o zrobienie próbki wybranego zapachu;

- Wiele stron internetowych znanych zagranicznych producentów perfum oferuje bezpłatne pachnące kartki a Ty zostań łowcą okazji, gdyż polskie perfumerie internetowe oferują próbki do zakupu w atrakcyjnej cenie;

- Poszperaj na aukcjach w internecie, szukaj zaufanych sprzedawców;

- Zaglądaj na fora internetowe o perfumach: sprzedawaj, wymieniaj się i odkupuj próbki od forumowiczów;

- Zaglądaj na strony www, oferujące testowanie produktów kosmetycznych i zapisz się na darmowe testy;

- Korzystaj  z oferty warsztatów zapachowych i spotkań kosmetycznych organizowanych przez znane marki;

- O ile to okaże się możliwe, zorganizuj spotkanie zapachowe z osobami, które chciałyby się wymienić próbkami lub odsprzedać je;

- Szczęście. Zwróć uwagę na drogerie, które mają serię perfum na wyłączność. Czasem konsultantki dodają do zakupów próbki oferowanych przez drogerię perfum;

- Bierz udział w konkursach zapachowych. Możliwości jest wiele. Prasa, portale społecznościowe lub rozdania na blogach;

- Będąc początkującym perfumowym lub kosmetycznym blogerem, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zgłoszą się do Ciebie firmy, które zaoferują Ci próbki w zamian za recenzje, rekomendacje lub baner na stronie. Twoją decyzją będzie czy przyjmiesz zlecenie czy odrzucisz. Cel zdobycia próbek jest wówczas na wyciągnięcie ręki;

- Rozważ przynależność do firmy kosmetycznej zajmującej się marketingiem sieciowym. Jako konsultant masz możliwość zakupu próbek po niższych cenach lub dostaniesz je za darmo.

2 komentarze:

  1. Nie kolekcjonuję próbek. Raczej je zbieram (dodawane do zakupionych perfum/kosmetyków). Jak dla mnie wystarczy jeden niuch by stwierdzić czy mi się podoba, czy nie. Taka próbka to po prostu dla mnie za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zbieram próbki perfum. U mnie na blogu napisałam jak można jedną dostać ze darmo :) Fajny tekst.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.