SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

04 lutego 2015

Pokaz kolekcji Panache 02.02.2015 w klubie 35 mm w Warszawie

2 lutego 2015 w klubie 35 mm w warszawskich Złotych Tarasach odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji bielizny Panache. Miałam okazję uczestniczyć w tym wspaniale zorganizowanym evencie.

Każdy z uczestników mógł zaprojektować biustonosz, który oceniany jest po evencie przez internautów. Zwycięski model zostanie wyprodukowany przez Panache. Mój projekt to klasyczne połączenie koronkowej czerni i czerwieni. Na środku chciałam, aby był przytwierdzony czerwony diament w czarnej oprawie, otwierany, który ukrywałby małą fiolkę z ulubionym zapachem. Dzięki czemu w każdej sytuacji, szczególnie w tej intymnej, kobieta będzie pięknie pachnieć.





Na sobie mam płaszcz H&M, kozaki Lasocki, rajstopy Gatta. Zapach, który wybrałam do stroju to Calvin Klein Contradiction.


Marka Panache jest jednym z wiodących światowych projektantów i producentów bielizny w rozmiarach miseczek D +. Od ponad 30 lat, dzięki zaangażowaniu oraz innowacyjnemu podejściu, szczyci się doskonałą reputacją i wiedzą w zakresie idealnego dopasowania, umiejętności technicznych, jak również wysokiej jakości produktami, pozostającymi przy tym w przystępnej cenie. Bielizna Panache dostępna jest obecnie w 53 krajach na całym świecie, w wielu czołowych puntach sprzedaży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.