SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

05 grudnia 2015

Baza BB Perfecting Primer Artistry Exact Fit (recenzja)

Po kremy BB sięgam kiedy moja skóra bywa wyjątkowo zmęczona, nie chcę robić mocnego makijażu, mam mało czasu a muszę dobrze wyglądać lub chcę mieć dodatkową ochronę przeciwsłoneczną (zazwyczaj kremy BB zawierają wysokie filtry). Bywa, że stosuję też silikonową bazę, aby fluid lepiej się rozprowadzał i dłużej trwał na skórze, pory skóry były mniej widoczne, aby po prostu makijaż lepiej się prezentował. Szukałam takiego produktu, który zastąpi krem BB i bazę, jednocześnie będzie lżejszy i miał w dotyku pudrowe wykończenie. Nie mogłam zabronić sobie spotkania z Artistry Exact Fit Beauty Balm Perfecting Primer czyli z upiększającą bazę pod makijaż, bo czułam, że spełni moje oczekiwania.


SKŁADNIKI AKTYWNE Kompleks ARTISTRY Exact Fit zrównoważony perłami z Tahiti i cząsteczkami pryzmatycznymi delikatnie odbija światło zaś czysta woda z fiordów norweskich nawilża powierzchniowe komórki skóry.

OPAKOWANIE Opakowanie (tuba) niniejszej bazy BB zawiera 30ml produktu, nie trzeba nakładać jej tak dużo jak fluidu, dzięki czemu cieszymy się wydajnością. Spiczasty aplikator umożliwia higieniczne stosowanie. Czarny kolor jest trudny w utrzymaniu estetyki, pyłki przyczepiają się do tuby bez opamiętania.


Konsystencja przypomina lekki płynny podkład w kolorze kości słoniowej (ivory), po rozsmarowaniu dopasowuje się do karnacji. Aby się nie rozwarstwiała, przed użyciem trzeba porządnie wstrząsnąć. Nie zauważyłam, aby opisywany kosmetyk rozjaśniał mi cerę czy przyciemniał (nie ma takich właściwości) czyli jak nie raz mówimy "utleniał się" pod wpływem ciepła dłoni. Wspomnę też od zapachu, który tak naprawdę jest ledwo wyczuwalny (pudrowy), nie koliduje z innymi preparatami.


STOSOWANIE Aby uzyskać jak najbardziej naturalny efekt bazę BB delikatnie wklepywałam ku górze, unikałam mocnego wcierania w skórę. Najskuteczniejszą i najefektowniejszą metodą okazało się stosowanie bazy na krem nawilżający a okazjonalnie z serum (w dalszej części recenzji dowiecie się z jakim). Zależnie od pogody (posiada wysoki filtr) okazjonalnie można używać zamiast kremu, na serum, wymieszać ze zbyt ciemnym fluidem, ewentualnie poprawiać makijaż w ciągu dnia, np. okolice ust. Szkoda produktu, by nakładać go pędzlem czy gąbeczką.


DZIAŁANIE Po każdorazowym zastosowaniu bazy BB Exact Fit widziałam i czułam, że skóra twarzy jest taka "czysta", wygładzona a koloryt został wyrównany. Posiada właściwości nawilżające, doskonale się rozprowadza, ale trzeba to dosyć szybko robić, gdyż szybko wnika i "zastyga". Gołym okiem widać, że pięknie stapia się z tonacją, zapewnia naturalny wygląd, tj. promienny blask i pudrowe matowe wykończenie. Widziałam też efekt u koleżanek, tuszuje drobne zaczerwienienia (w tym widoczne naczynka krwionośne) oraz świetnie niweluje poranne zmęczenie. Nie sposób zapomnieć o świetnym odświeżeniu skóry, o wspaniałej transparentnej, ultralekkiej, niezapychającej porów skóry formule. Zauważyłam również, że świetnie sprawdza się jako baza pod cienie do powiek, wydobywając ich barwę, zapobiegając kruszeniu lub rozmazywaniu się.


KORZYŚCI Warto przetestować, gdyż natychmiastowo poprawia wygląd (jeśli mamy mało czasu na przygotowanie się przed wielkim wyjściem), przedłuża trwałość podkładu / pudru, zawiera wysoki filtr SPF 35 chroniący przed promieniami UV, wolnymi rodnikami; dostępna w uniwersalnym odcieniu, odpowiedni do upiększania i pielęgnacji każdego rodzaju cery, również wrażliwej. Luksusowy produkt, który ze względu na opakowanie i działanie przyciągnie uwagę na długo.

Baza BB Exact Fit to magiczny sposób na to, by optycznie odżywić, wygładzić skórę a od wewnątrz chronić ją przed niekorzystnymi czynnikami środowiskowymi. Jeśli zrezygnujemy z podkładu czy pudru, nałożona samodzielnie nie będzie spływać i nie pozostawi śladów na ubraniach.

Komu szczególnie polecam? Myślę, że świetnie sprawdzi się wśród posiadaczy skóry mieszanej / tłustej bowiem daje półmatowe pudrowe wykończenie z subtelnym rozświetleniem. Osoby mające cerę suchą odkryją w niej właściwości zapewniające komfort i nawilżające. Nawet nie wyobrażacie sobie, jakie było moje zdziwienie, gdy użyłam jej bezpośrednio na serum do twarzy HYDRA-V. Nie chcę się za bardzo przechwalać, ale ta kombinacja produktów / składników parokrotnie uratowała mnie po nieprzespanej nocy. Natrafił swój na swojego. Generalnie, baza sprawdziła sie u mnie znakomicie, jedynie dobre produkty recenzuję na blogu.


Baza BB Exact Fit z Artistry jest świetną propozycją na prezent dla fanów makijaży i osób, które rozpoczynają przygodę z makeupem. To uniwersalny kosmetyk, który powinna mieć każda kobieta, by w szybki, prosty, naturalny sposób podkreślać swoje piękno. Ponadto usuwa zmęczenie, twarz staje staje się promienna, "wyspana". Ale kto powiedział, że mogą jej używać tylko kobiety...?


PODSUMOWANIE:

- odświeża, nawilża, dając matowe pudrowe wykończenie z lekkim rozświetleniem

- skóra staje się miękka i wygładzona

- natychmiastowo upiększa; luksusowa

- przedłuża trwałość makijażu, nadaje się również jako baza pod cienie do powiek

- ma ledwo wyczuwalny pudrowy zapach, nie kolidujący z innymi kosmetykami

- posiada wysoki filtr przeciwsłoneczny SPF 35

- dostępna na stronie www.amway.pl

 

1 komentarz:

Zapraszam do skomentowania artykułu.