SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

09 marca 2016

Sensilis Eternalist Elixir (recenzja rewitalizującego olejku do twarzy)

WIECZNE PIĘKNO WEDŁUG SENSILIS

Hiszpańska luksusowa marka Sensilis wprowadzając na rynek kosmetyczny serię Eternalist zwróciła uwagę na potrzeby skóry dojrzałej, która przechodzi zmiany hormonalne; nie rzadko staje się sucha i odwodniona, zszarzała i cienka (może to być sygnał o nierównowadze hormonów). Prawdę powiedziawszy suchą, odwodnioną, szorstką skórę posiada również wiele młodych osób. Czy mając 35 lat znalazłam w tej linii coś dla siebie?

Dodam, że na blogu recenzuję produkty, które w znacznej mierze przyczyniły się do uzyskania rezultatu zgodnego z moimi potrzebami i po które ponownie sięgnę w przyszłości; nie recenzuję po to, by przedstawiać same wady. Liczę, że moja recenzja okaże się dla kogoś pomocna, że rozwieję wszelkie wątpliwości.


MOJA POTRZEBA

Prowadzę aktywny tryb życia, często pracuję przy komputerze do późnych godzin nocnych, potem nie mogę zasnąć; przebywam w klimatyzacji. Te czynniki powodują, że chwilami wyglądam na wiecznie zmęczoną, niewyspaną, chorą i smutną. Pamiętam, że dieta to też pielęgnacja, lecz nie zawsze mam na nią czas. Miałam. Zmieniłam swoje nawyki, żeby nie było za późno, żeby być wobec siebie fair.

O ile dobra dieta, której się stale przestrzega oraz nawadnianie organizmu od wewnątrz w zgodzie z potrzebami wieku, wagą, stylu życia przynosi pewne rezultaty, nie mogłam zapomnieć o pielęgnacji kosmetykami. Wybrałam odżywczy eliksir rewitalizujący Eternalist w postaci olejku. Zależało mi na rozświetleniu, przywróceniu naturalnego blasku, nawilżeniu, usunięciu zmęczenia, gdyż moja zestresowana, zmęczona skóra twarzy zasługiwała i zawsze będzie zasługiwać na specjalne traktowanie. Nigdy nie boję się sięgać po produkt z półki zarezerwowanej dla wyższej / niższej grupy wiekowej, gdyż skóra człowieka zachowuje się inteligentnie - czerpie z kosmetyku to, czego najbardziej potrzebuje w odpowiednim tempie. Nie każdy zgodzi się z moją teorią, ale niech każdy używa takich kosmetyków, które są dobrze tolerowane. Niniejsza recenzja eliksiru Eternalist jest próbą przekonania Was, że warto stosować serum pod krem na dzień i na noc, aby szybciej zauważyć upragnione efekty. Dedykowany jest skórze dojrzałej, ale również suchej, odwodnionej, pozbawionej blasku.


OPAKOWANIE

Szklane opakowanie zawiera 30ml olejku o złotej barwie, wygodny i higieniczny aplikator tzw. "pipetkę" ułatwiający oszczędne dozowanie. Jego zapach jest niewątpliwie zaskakujący; przypomina aromat / smak szampańskich delicji, cytrusów aż wreszcie oleju ze słonecznika; jest słodki i pudrowy, maślany i świeży na przemian, dzięki czemu przyjemnie się aplikuje. Widzimy ile zostało jeszcze produktu, w kartoniku znajdziemy ulotkę w języku polskim, produkt przetestowano dermatologicznie, wyśmienicie sprawdza się przy wykonywaniu wieczornego relaksacyjnego masażu twarzy gdyż nie wchłania się w ekspresowym tempie, zapewniając palcom "poślizg" i zabezpieczając skórę przed rozciąganiem. Dzięki takim masażom z użyciem dobrego kosmetyku poprawia się krążenie, zmniejsza napięcie skóry, składniki aktywne lepiej się wchłaniają.

 
SKŁADNIKI AKTYWNE

Olejek zawiera m.in. witaminę C rozpuszczalną w lipidach, zapewniając najwyższą asymilację, dzięki czemu skóra zyskuje jednolity koloryt i elastyczność. Kluczowe działanie odżywcze, nawilżające, przeciwstarzeniowe należy również do NNKT, olejku z kwiatu japońskiej wiśni (dotleniający i pobudzający do regeneracji), witaminy E i A, oleju z nasion słonecznika (wzmacnia naturalną barierę ochronną naskórka), lecytyny (odżywcza) oraz bisabobolu z rumianku (właściwości kojące, łagodzące, zwiększa przenikanie pozostałych składników przez warstwę rogową naskórka).



ZALETY

Na swojej stronie wiele razy podkreślałam, że lubię kosmetyki, które zostawiają na skórze długo wyczuwalny ochronny "film", który daje mi poczucie nawilżenia, komfortu, odżywienia. Tak właśnie działa na moją skórę eliksir z Sensilis i jestem mu za to wdzięczna, tego wymagałam. Stosowałam go rano pod krem na dzień Sensilis Glacier Essence do cery suchej oraz na noc pod krem i dwa razy w tygodniu samodzielnie, wówczas nakładałam kilka kropli więcej. Kocham ten "film", to absolutny hit!

Olejek Eternalist bardzo łatwo się aplikuje (wystarczą maksymalnie trzy krople na pokrycie twarzy, szyi i dekoltu), potrzebuje czasu aby się dobrze wchłonąć, podczas masażu twarzy z użyciem niniejszego olejku za każdym razem czuję się zrelaksowana i zadbana. Pierwsze efekty zauważyłam już po pierwszej aplikacji, skóra stała się delikatna, miękka i gładka w dotyku, optycznie elastyczna i napięta, taka spójna. W kolejnych tygodniach rozpoczął się proces solidnego odżywienia, regeneracji, wygładzenia skóry. Skóra na nosie przestała się łuszczyć, blizna po zadrapaniu dzięki bogactwu składników i masażom ewidentnie się zmniejszyła, koloryt został wyrównany, blask przywrócony a zmęczenie zniwelowane. Od zakończenia kuracji eliksirem Eternalist nie towarzyszy mi na szczęście uczucie ściągnięcia i dyskomfortu (zwłaszcza na policzkach).


Jeśli kontrola wydzielania sebum, zaczerwienienia z wypryskami, redukcja plam pigmentacyjnych, przywrócenie owalu twarzy czy lifting macie głównie na celu, rekomenduję sięgnąć po inną serię kosmetyków www.sensilis.pl, natomiast jeżeli Waszym głównym zamiarem jest przywrócenie bariery ochronnej skóry, naturalnego blasku, nawilżenie, poprawienie elastyczności, jeśli lubi solidnie odżywcze kosmetyki, z powodzeniem niech zainteresuje się omawianym preparatem, który dodatkowo wzmocni działanie codziennie używanego kremu. Jest naprawdę fajny i prosty w użytkowaniu, stosunkowo szybko można dostrzec poprawę wyglądu a to się ceni. Polecam zaopatrzyć się w ten ekskluzywny olejek (dostępny w wybranych aptekach i sieci hebe, szczegóły na stronie www.sensilis.pl), by cieszyć młodziej wyglądającą, odświeżoną, nawilżoną i pełną blasku skórą. Zadbana cera to wizytówka naszego stylu życia.


PODSUMOWANIE:

- nowoczesna i wygodna forma aplikacji

- choć dedykowany skórze dojrzałej, znajdzie zainteresowanie wśród posiadaczy cery zszarzałej, suchej, odwodnionej i napiętej

- bogactwo składników, łatwa aplikacja, miłe dla oka opakowanie

- wzmacnia działanie kremu, ale może być też stosowany samodzielnie. np. na noc

- sprzymierzeniec skóry suchej, szorstkiej, zszarzałej, z widocznymi suchymi skórkami

- piękny zapach

- idealny do odstresowującego masażu twarzy, poprawiającego krążenie i napięcie skóry

- natłuszcza, nawilża, odżywia, rozświetla

- zostawia na skórze przyjemny, ochronny film a cera jest wygładzona i miękka w dotyku

- efektywne działanie gwarancją pięknego wyglądu i dobrego samopoczucia

- dostępny w wybranych aptekach i sieci hebe (szczegóły na stronie oficjalnej) www.sensilis.pl

2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze przyjemności stosować tego elixilru ale powiem szczerze ze po Twojej recenzji i tym jak go zachwalasz na pewno kupię. Mysle ze bedzie idealny dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.