SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

11 marca 2017

Jak wyglądają nowe kosmetyki makijażowe AVON MARK? (fotki z eventu)

          Kochani, dostałam od Was sporo wiadomości zarówno na instagramie jak i mailowo apropo eventu AVON związanego z makijażem (dla tych co nie wiedzieli, firma AVON pokazywała na insta co tam się działo). Nie miałam okazji uczestniczyć w tym wydarzeniu ani przetestować kosmetyków, ale specjalnie dla Was napisałam do AVON z prośbą o notkę prasową i zdjęcia. Tyle póki co mogę dla Was zrobić, mam nadzieję, że będziecie ukontentowani choć trochę heh :)

           Jeśli czytają mój blog konsultantki AVON, chętnie poczytam opinii na temat nowych produktów. Do AVONu w warszawskich Złotych Tarasach mam bardzo blisko także wybiorę się pewnego dnia i sprawdzę nowości. Firmę poznałam mniej więcej 17 lat temu, bardzo dobrze pamiętam klasyczny zapach Perceive, aromatyczne żele pod prysznic oraz premierę perfum Sensuelle (mój pierwszy event ever heh a na blogu znajdziecie ówczesną relację). Z kolorówki dotychczas używałam serię Luxe (podkłady i cienie do powiek).

             Notka prasowa: "10 marca w Forcie Mokotów odbyła się wyjątkowa impreza zorganizowana przez AVON. W rytmach klubowej muzyki zaprezentowano nową linię do makijażu AVON Mark oraz przedstawiono jej twarz - energiczną i kreatywną osobowość telewizyjną, piosenkarkę i aktorkę Patrycję Kazadi. Kosmetyki powstały z myślą o kobietach, które pragną wyrażać siebie przez makijaż, tworzyć oryginalny look i dobrze się przy tym bawić" - Avon fb








 

Jak Wam się podobają opakowania kolorówki AVON MARK?

1 komentarz:

Zapraszam do skomentowania artykułu.