SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

27 kwietnia 2019

Moje perfumy Kwiecień 2019

W kwietniu 2019 przybyło mi kilka perfum od Jacques Battini, dwie nowości w kolekcji czyli Escape by CK i Cashmere Aura by DKNY, trochę pustych flakoników od koleżanki, m.in. D&G 3 czy Hugo Boss, z kolei inna koleżanka użyczyła mi dwa zapachy do zdjęć na mój instagram @madameperfumella 



Ten miesiąc minął mi bardzo intensywnie pod względem zapachów, co bardzo mi się podobało. Oddałam już podwójne puste flakoniki, tylko zostały pojedyncze. Wciąż mam sporo, ale nic podwójnego, o jedną półkę mniej. 

Słodkie, świeże, orientalne, kwiatowe, owocowe, soczyste, delikatne, mocne - mogłabym niemal w nieskończoność wymieniać style zapachów, jakie ostatnio używam. No cóż, wiosna rządzi się swoimi prawami, zaobserwowałam, iż mój gust o tej porze roku radykalnie się zmienia, by jesienią i zimą powrócić do tego, co znane, wiecie te waniliowe klimaty.


Kwiecień to też koniec mojej obecnej pracy w księgarni. Ciekawe czy uda mi się ponownie znaleźć stałą pracę związaną z perfumami. Prawdę mówiąc mało ludzi interesuje się zapachami, co zaobserwowałam na polskim insta. Zobaczcie kilka fotek zapachów najczęściej używanych przeze mnie w kwietniu 2019, dajcie znać, co posiadacie w swojej kolekcji a co chcielibyście sobie kupić. 

Pozdrawiam wszystkich fanów perfum, dziękuję za lajki na social media oraz wiadomości prywatne. Możecie pisać do mnie również na maila madameperfumella@yahoo.com 
Dla przypomnienia jestem na fb https://www.facebook.com/perfumella i twitterze. Zobaczcie wybrane fotki perfum na kwiecień 2019 z mojego instagrama @madameperfumella natomiast opisy znajdziecie na profilu.








4 komentarze:

  1. Pół półki mniej... �� Wielka szkoda �� a co robisz z pustymi flakonami? Niestety jest mało osób z zainteresowaniem podobnym do naszego ale jak już są... To konkretni ��✌️ trzymam kciuki za Ciebie! Duchem z Tobą! Miłej niedzieli, pozdrawiam - zaperfumowany ✌️��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu sobie stoją i czasem wykorzystuję je do zdjęć na insta. Pozdrawiam również i do napisania.

      Usuń
  2. W przedostatnim poście pisałam o dwóch zapachach. Kocham perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.