SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

31 sierpnia 2019

Moje Perfumy Sierpień 2019



Hej hej, halo halo...

Dawno nie robiłam perfumowych podsumowań. Udało mi się zdobyć kilka nowych zapachów damskich i męskich, po zużyciu nie wyrzucę flakoników. Zdobyć czyli albo wymienić, albo dostać w prezencie, albo wygrać w konkursie, ale na pewno nie kupić, gdyż trzymam się zasady ze stycznia czyli minimalizm w kupowaniu ubrań, pachnideł oraz kosmetyków pielęgnacyjnych i makijażowych. Daję radę, uwierzcie mi, ale można z tym żyć, odkrywać pewne rzeczy na nowo. 

Robiąc zapachowe podsumowanie sierpnia 2019 myślę już o wrześniowej kolekcji perfum i w planach jest używanie codziennie innego zapachu a co za tym idzie, wybór zapachu września 2019. W sierpniu poznałam tak wiele ciekawych perfum, że trudno mi powiedzieć, który okazał się hitem miesiąca. Jo Malone Orange Blossom, YSL Yvresse, Gucci Guilty edp to faworyci i chciałabym mieć te zapachy w swojej kolekcji. Czasami muszę czekać na dany zapach kilka lat, czasami tydzień, wszystko zależy od szczęścia. 

Jak u Was wyglądał zapachowy sierpień? Zobaczcie 5 zapachów, których najczęściej używałam w ciągu ostatniego miesiąca. 


Fotki znajdziecie również na moim instagramie @madamperfumella Pozdrawiam Was i do przeczytania w kolejnym poście.

Chcę jeszcze gorąco podziękować marce Masaki Paris za najnowsze perfumy T-mat;, które leciały do mnie prosto z Francji. Jak zapewne już wiecie, bo powtarzałam to mnóstwo razy na blogu i insta, marka Masaki Paris czyli stworzona przez japońskiego projektanta mody Masaki Matsushima, jest moją ulubioną. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za pięknie pachnący perfumowy upominek.




1) YSL Black Opium EDP Intense
2) Masaki Psris T-mat;
3) Lancome Idole
4) Lancome La vie est belle en rose
5) YSL Mon Paris Foral edp