SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

09 listopada 2020

Perwoll Renew & Blossom Recenzja płynu do prania

Wiem, że czytają mój blog osoby, które nie stosują perfum, bo z jakiegoś powodu nie mogą lub nie lubią, a szukają innych sposobów na to, by roztaczać wokół siebie przyjemny zapach. Nie zawsze wystarczają perfumowane żele do mycia ciała czy balsamy. Co powiecie Kochani na intensywnie pachnący płyn do prania? 

Na sklepowej półce znalazłam produkty marki Perwoll a największą moją uwagę zwrócił płyn do prania Renew & Blossom. 

Uwielbiam wszelkie nowinki związane z zapachem. Zachęcona obietnicą pięknego zapachu odzieży sięgnęłam po niego i czym prędzej zastosowałam. Nie żałuję dlatego postanowiłam zamieścić na blogu ten wpis. 



Płyn do prania Perwoll Renew & Blossom przeznaczony jest do wszystkich tkanin, tych białych i kolorowych, najlepiej sprawdził się u mnie na bawełnianych koszulkach i bluzkach, bowiem zachowują swój naturalny kształt, nie są powyciągane, w niektórych miejscach dłuższe i krótsze, są w stanie idealnym a do tego ich kolor zostaje zachowany, nie blaknie - wszystko za sprawą specjalnej formuły Color & Fibre Care. 

Ręczniki i pościel również zasługują na uwagę, są miękkie i delikatne dzięki zastosowaniu tego płynu. Tak jakbym dodała preparatu zmiękczającego a wcale go nie użyłam. Muszę jeszcze w tym miejscu nadmienić, że płyn nie uczula mnie mimo, że mam raczej wrażliwą i suchą skórę ciała. To ma dla mnie duże znaczenie.

Tak jak wspominałam na swoim instagramie @madameperfumella zapach płynu jest bardzo ładny. Podczas procesu schnięcia ubrań aromat jest elegancki, przywołuje w mojej wyobraźni orchideę i białe kwiaty, nieco kremowy, ostrzejszą nutką w tle, natomiast kiedy ubranie jest już suche, zapach jest świeży i czysty. Poczułam się kwitnąco, zatęskniłam za wiosną, słońcem, naturą. Aż tak niewiele trzeba, by poczuć radość, a to chyba dobrze, prawda? 

Podoba mi się też przekaz zawarty na instagramie u @Askteamclean.pl

https://www.instagram.com/askteamclean.pl

"Poczuj się w domu jak nigdy dotąd". 

Bardziej bezpiecznie, bardziej przytulnie, bardziej pachnąco - w moim kochanym domku.  



perwoll renew blossom


3 komentarze:

  1. Super zdjęcie Kasiu...na sam widok pachnie świeżością Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry plyn ogólnie wszystko mają ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem odurzony i zadurzony.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.