SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

13 kwietnia 2021

Kajal Yasmina Recenzja Perfum

Jak zapewne zauważyliście na blogu i moim instagramie @madameperfumella z ogromnym zainteresowaniem weszłam w świat ekskluzywnych niszowych perfum marki Kajal Paris. Na stronie opisywałam dla Was damską wodę perfumowaną Dahab oraz przedstawiałam dwa dostępne Discovery Sety do wypróbowania, przetestowania całej kolekcji. 
Dla przypomnienia Kochani podaję linki do poprzednich wpisów na Perfumellablog.pl a dziś przychodzę do Was z wpisem o kolejnym zapachu Kajal - Yasmina




kajal yasmina perfumy


Perfumy to mistyczna podróż do najdalszych zakamarków duszy człowieka, uwydatnienie znamiennych cech charakteru, manifestacja uczuć; to kreator dobrego nastroju, element podkreślający osobowość, niewerbalny znak; to poezja i sztuka życia pisana w trzech aktach (nutach zapachowych). Zgadzacie się ze mną? Kilka lat temu wymyśliłam sobie własną definicję perfum i stosuję ją nadal. Uwielbiam porównywać zapach perfum do uczuć i cech charakteru człowieka.

Leonardo da Vinci mawiał, że "Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki" i wiele w tym prawdy. 


Flakon Yasminy jak widzicie pozostał w tej samej stylistyce co Dahab (również mamy symbolikę ośmioramiennej gwiazdy), różni się kolorami i fakturą. Tutaj mamy czarny mat oraz połączenie bieli i złota. Niezwykle fotogeniczny i wdzięczny, nie mówiąc o elegancji jaką nam prezentuje. Masywny, wytworny, stworzony do podziwiania, ale i używania.

kajal yasmina

yasmina kajal perfumy

W otwarciu wody perfumowanej Yasmina nie znajdziemy cytrusów, nie zaznamy "klasycznej" owocowej, egzotycznej świeżości, ale to nie jest żaden minus, bowiem za sprawą przypraw nieco szorstkich i momentami metalicznych (kardamonu i szafranu) kompozycja jest pełna energii i wyrazistości, pikantna, korzenna, wytworna. 

Następnie pojawia się róża, ale pozbawiona pudru, jest kremowa i delikatna. Bohater dzisiejszej recenzji - jaśmin najlepiej komponuje sie z akrodami whiskey i skórą i kto powie, że to jest "mydlane coś" to według mnie nie ma za grosz szacunku do sztuki perfumiarstwa. Jaśmin nie jest tu podany w świeżym, "zielonym", lekkim stylu, nie jest kruchy, miękki i nietrwały (taki wydaje się być trzymany w dłoni), jest w kombinacji ze składnikami mocnymi, intensywnymi czyli właściwymi do swojego charakteru (uwielbiam jak słodko jaśmin pachnie podczas upalnego letniego wieczoru). Słodycz wanilii, może nieco palona, tak, tak, w rodzaju palonego cukru zmysłowo słodzi całość, dodaje głębi i nie pozwala o sobie zapomnieć. 

Tak bardzo podobają mi się te perfumy, że jak nigdy przez cały tydzień nosiłam na sobie tylko te. I będę do nich wracać! Dla mnie jest to przepiękny, głęboki, wieczorowy, nieoczywisty zapach, wyczuwam w nim najmocniej przyprawy, wanilię, whiskey, jaśmin i mój ulubiony składnik na 2021 rok czyli paczula. Nie jestem rozczarowana, wręcz przeciwnie, zaskakuje mnie każdego dnia, wzbudzając mój zachwyt, znajomi pytają czym tak interesująco pachnę. To dobry znak, trwałość wyśmienita, ciepło jakie oddaje jest intrygujące. Uwielbiam i będę o tym fakcie głośno mówić!

yasmina kajal opinie


Kilka ciekawostek o perfumach Yasmina:


  • Wydane w 2018 roku.
  • Należą do kolekcji Warde by Kajal
  • Rodzina zapachowa jest kwiatowo / skórzana.
  • Pełny skład to:
NUTY GŁOWY: Kardamon, Szafran, Róża;

NUTY SERCA: Ylang-ylang, Jaśmin, Skóra, Irys;

NUTY BAZY: Wanilia i Paczula.
  • Twórcą kompozycji jest Velerie Garmuch - Mentzel.
  • Jaśmin w nich zawarty symbolizuje siłę, zniewalającą moc, odwagę, poczucie piękna i estetyki.
  • Stworzone z najwyższej jakości składników o wysokim stężeniu
  • Korek jest duży, po pustym flakoniku może mieć swoje drugie życie, np. być jako podstawka pod filiżankę espresso albo jeśli mamy ich kilka może służyć wspólnej zabawie z dzieckiem w stylu "znajdź wspólny element".

Kochani, polecam koniecznie przetestować wodę perfumowaną Kajal Yasmina, jestem przekonana, że nie zawiedzie Was trwałość, mamy tutaj wysoki standard jeśli chodzi o wykonanie, również design buteleczki, która jest niezwykle fotogeniczna, co podkreślałam wcześniej. Świetne perfumy, dla pewnych siebie kobiet, aczkolwiek ja bym określiła je jako unisex, bowiem mają w sobie charakterystyczną męską nutkę dodającą pikanterii i nieziemskiej projekcji.

Gdzie kupić perfumy Kajal?


Zajrzyjcie na oficjalną stronę polskiego dystrybutora:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.