SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

23 września 2018

ARTISTRY Intensive Skincare serum z witaminą C i kwasem hialuronowym

Kochani, dziękuję Wam za komentarze, wiadomości na instagramie i maile. Dużo piszecie o kosmetykach firmy Amway. Pytacie o kolejne recenzje. Dziś przychodzę do Was z recenzją wyjątkowego serum do twarzy. 

Kwas hialuronowy w połączeniu z witaminą C to od dobrych kilku lat moje dwa ulubione składniki w kosmetykach do pielęgnacji twarzy. Pielęgnacji codziennej i jak to mówię "bankietowej", w przypadku tej drugiej, stężenie tych składników musi być nieco większe, aby działanie było szybsze i spektakularne. Ostatnio odkryłam zaawansowane serum do twarzy z ARTISTRY, jest to linia Intensive Skincare. 




Pełna nazwa to ARTISTRY INTENSIVE SKINCARE Advanced Vitamin C + HA Treatment a w tłumaczeniu na język polski: Zaawansowana kuracja z witaminą C i kwasem hialuronowym ARTISTRY INTENSIVE SKINCARE.

Skuszona obietnicą natychmiastowego spłycenia zmarszczek mimicznych wokół ust, a także tzw. "kurzych łapek" wokół oczu i linii na czole przystąpiłam do stosowania (choć muszę przyznać, że bardziej zależało mi na efekcie odświeżenia i zniwelowania zmęczenia, co więcej, byłam przekonana, że witamina C zawarta w opisywanym produkcie, najbardziej przyczyni się do osiągnięcia rezultatów).

Poczułam się jak mały chemik; przed użyciem produktu należy go najpierw aktywować w następujący sposób:
 
+ "Zdjąć zakraplacz z buteleczki zawierającej serum i nałożyć na nią nakrętkę aktywacyjną. Aby ułatwić sobie korzystanie z produktu, zakraplacz należy umieścić w wycięciu opakowania na czas wykonania kolejnych kilku kroków.

+ Mocno nacisnąć przycisk u góry nakrętki, aby uwolnić 100% czystej witaminy C do serum.

+ Wstrząsać przez 30 sekund do całkowitego rozpuszczenia proszku.

+ Zdjąć nakrętkę aktywacyjną i założyć zakraplacz" - Amway.pl





Rozmiar: 12 ml płynu + 0,61 g proszku

Serum aplikowałam zgodnie z zaleceniami czyli maksymalnie 5 kropli, ale nie codziennie, tylko wtedy, kiedy moja skóra potrzebowała wyjątkowo szybkiego rozbudzenia, była zszarzała, zmęczona, pozbawiona witalności, co dodawało mi lat a klientki w pracy pytały "co się stało Pani Kasiu?". Tak się dzieje, kiedy pracuję 7 dni w tygodniu i nie mam czasu na spokojny sen. Z pomocą przychodzą kosmetyki takie jak ten.
Kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje, działa jak wypełniacz, po dłuższym stosowaniu pomaga odbudować włókna kolagenowe - ich niedobór powoduje powstawanie zmarszczek. Natomiast witamina C sprzyja osobom borykającym się z przebarwieniami potrądzikowymi i walczącymi ze zmarszczkami. Posiada właściwości antyoksydacyjne - zwalcza wolne rodniki i wzmacnia ochronę przeciwsłoneczną. W niniejszym serum witamina C pochodzi z owoców aceroli (bardzo bogate źródło witaminy C), pochodzących z największej farmy aceroli na świecie, należącej do firmy Amway. 





Podoba mi się efekt miękkiej, gładkiej, zagęszczonej skóry i taka specyficzna bariera ochronna na skórze. To wszystko zapewnia mi serum ARTISTRY INTENSIVE SKINCARE.

Kiedy pracowałam w drogerii miałam do czynienia z różnymi typami klientów. Proponowałam kremy z kwasem hialuronowym, bo wydawało mi się, że skoro pomogły mojej skórze, pomogą również skórze klientów. Pewna pani dosłownie straszyła mnie, że po zakończeniu kuracji kwasem hialuronowym, moja skóra stanie się cienka jak pergamin, będzie sina, sflaczała (dosłownie tak powiedziała), zmarszczki się pogłębią, pojawi się milion nowych, będę musiała zwiększać dawki kremów czy serum i zwyczajnie nie poradzę sobie. 

Oczywiście to nie prawda, nic takiego się nie wydarzyło a wręcz przeciwnie, moja skóra jest w dobrej kondycji, chwalicie mnie w wiadomościach prywatnych, w odpowiedziach na instastory za co serdecznie Wam dziękuję. 
Oceniam na blogu i instagramie kosmetyki, które sprzyjają moje skórze, jak widzicie nie recenzuję wszystkiego co mam na półce w łazience, niektóre produkty są po prostu nie warte opisywania i nigdy po nie ponownie nie sięgnę. Kosmetyki firmy Amway znam i stosuję od początku lat 90tych jak tylko pojawiły się w Polsce, do tej pory nigdy mnie nie zawiodły, dlatego lubię je tu pokazywać, recenzować, "brać pod lupę", cieszyć się nimi, cieszyć się z efektów. Mam też marzenie związane z firmą, chciałabym kiedyś reklamować ich piękne damskie perfumy (pamiętacie reklamę zapachu Flora Chic?). Na pewno firma będzie istnieć jeszcze wiele wiele lat i prawdopodobnie uda mi się to w następnym wcieleniu... 

Odbiegłam trochę od tematu, chciałam, żeby ten post był bardzo osobisty, zatem wracając do serum to według opisu na stronie Amway.pl:

+ "Klinicznie udowodniono, że optycznie spłyca wszystkie najważniejsze zmarszczki mimiczne, w tym kurze łapki, linie uśmiechu, zmarszczki poziome czoła /„zmarszczki zmartwienia”, zmarszczki międzybrwiowe /„lwie zmarszczki” oraz 11 innych rodzajów zmarszczek.

+ W widoczny sposób ujędrnia skórę i przywraca jej objętość, nadając twarzy młodzieńczy, atrakcyjny wygląd.

+ Zapobiega powstawaniu widocznych zmarszczek mimicznych spowodowanych czynnikami środowiskowymi, zapewniając skuteczną ochronę antyoksydacyjną".

 

Tylko dopowiem, że bez odpowiednio zbilansowanej diety, pozytywnego nastawienia, pozbycia się stresów dnia codziennego (a przynajmniej próby pozbycia się..), żadna pielęgnacja kosmetyczna nie będzie miała szansy w pełni zadziałać. Co z tego, że użyjemy luksusowego kremu, jeśli uprzednio nie oczyścimy skóry..? 




Jak długo stosować serum ARTISTRY INTENSIVE SKINCARE? Hmm moim skromnym zdaniem nie ma tu reguły. Tak długo jak tego potrzebujemy. Albo codziennie, albo przed ważnym dla nas wyjściem, kiedy chcemy wyglądać wyjątkowo dobrze. Stosowanie tego preparatu lepiej dostosować do wieku, potrzeb skóry, warunków w jakich przebywamy. Może to być pielęgnacja zarówno doraźna jak i codzienna. 



 

Dlaczego polecam Serum ARTISTRY INTENSIVE SKINCARE? Bo polubiłam je ze względu na:

- fajny sposób przygotowania kosmetyku do użycia, dzięki czemu mamy świeży produkt (należy jednak zużyć go w ciągu maksymalnie 4 miesiące od przygotowania, aby witamina C i kwas hialuronowy nie straciły swoich cennych właściwości)

- subtelny, przyjemny zapach

- pipetka jako higieniczna metoda aplikacji

- 100% witaminy C i kwas hialuronowy czyli podwójne działanie przeciwzmarszczkowe

- natychmiastowe działanie, ulga dla skóry, co więcej, świeży, zdrowy wygląd zaledwie po kilku minutach

- delikatnie rozjaśnia skórę zmniejszając ilość przebarwień, wyrównuje koloryt, rozświetla, daje ochronę przeciwstarzeniową

- utrzymuje jędrność skóry i nadaje zdrowszy, bardziej młodzieńczy wygląd

- przygotowuje skórę do stosowania dalszych kosmetyków pielęgnacyjnych

- w opakowaniu widać ile zostało kosmetyku

- to taki "hialuronowo - witaminowy potężny zastrzyk" dla skóry a efekt utrzymuje się cały dzień

Gdzie kupić serum ARTISTRY INTENSIVE SKINCARE?

Jedyny oficjalny sklep internetowy znajduje się na stronie Amway.pl Pytajcie prywatnych przedsiębiorców o możliwość przetestowania i zakupu serum. Informacje znajdziecie na dole strony Amway.pl.

https://www.amway.pl/uroda 


P.S. Gdyby nie dobre kosmetyki, nigdy nie odważyłabym się pójść do pracy bez makijażu. 

1 komentarz:

  1. Obecnie są także autoryzowane sklepy internetowe gdzie istnieje także możliwość zakupu. Obecnie jest promocja na ten produkt w sklepie https://sklep.houseofgreen.pl/kuracje-i-urzadzenia/serum-wygladzajace-artistry-intensive-skincare.html

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.