SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

24 września 2018

Mleczko perfumowane Yves Rocher Comme Une Evidence (recenzja)


Perfumowane mleczka do ciała zawsze omijałam szerokim łukiem, testowałam, ale nie kupowałam. Raz, że to raczej droga "impreza" a dwa, nawilżenie nie jest tak dobre jak w przypadku nawet najprostszych balsamów witaminowych. 



Przypadkiem zaczęłam używać Comme une Evidence z Yves Rocher. Dostałam je do zakupów w butiku tej firmy, cena regularna wynosi ponad 60zł za 200ml. Buteleczka nie zawiera pompki i myślę, że ze względu na "lejącą się" konsystencję mleczka jest to dobre rozwiązanie. 

Mleczko jest wodniste, szybko się rozprowadza a jeszcze szybciej wchłania, nie dając mi poczucia solidnego nawilżenia (mam na ciele skórę suchą) i miękkości w dotyku (to obiecywał producent). Z pewnością po kilku nałożonych warstwach to by było realne, ale nie o to chodzi. 

Olej ze słodkich migdałów i emolienty zawarte w składzie kosmetyku nie przyniosły mi oczekiwanej ulgi, ukojenia, nawilżenia, nie czułam wyraźnego ochronnego "filmu" na powierzchni skóry. Po nałożeniu skóra jest gładka i matowa. Jednym taki efekt może faktycznie pasować.



Więc po co pokazuję na blogu ten produkt skoro jego działanie mi nie odpowiada? Wyjątkiem jest nieziemski zapach. Czułam go w momencie aplikacji i długo potem, idealne odwzorowanie perfum Comme une Evidence. 

Muszę przyznać, że jest to najbardziej pachnące mleczko perfumowane do ciała jakie kiedykolwiek testowałam, najbardziej trwałe i nie zmieniające swojego charakteru w ciągu dnia. Świetne dopełnienie perfum, stosuję je również jako bazę. Tylko pod Comme une Evidence edp. Tak naprawdę mogłabym się obyć bez perfum. 

Producent podaje iż woń mleczka jest delikatna, oczywiście nie zgadzam się z tym. Zapach jest intensywny, kwiatowy, ale nie drażniący, towarzyszy mi przez cały dzień. Poprawia mi nastrój, czuję sie elegancko, działa relaksacyjnie. Piękny. Jestem nim zachwycona, więc jeśli szukacie bardzo trwałych perfumowanych mleczek do ciała, ale nie oczekujecie super nawilżenia, przetestujcie, które opisuję. Zawsze można użyć jakiegoś tłustszego bezzapachowego balsamu z apteki a dopiero później perfumowanego. Nie używam go na noc. Utrudnia mi zaśnięcie, zapach jest zbyt mocny, w ciągu dnia świetny. 



Pod względem trwałości zapachu, omawiane mleczko jest na wysokim poziomie, natomiast pod względem nawilżenia (podkreślam jeszcze raz - mam suchą skórę) to nawilżenie jest niewystarczające, ale da radę tą niedogodność obejść. Zważywszy na działanie perfumujące ciało mleczko Comme une Evidence jest bardzo wydajne, wystarczy niewielka ilość, żeby wokół nas powstała cudowna aura zapachowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.