SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

25 grudnia 2019

Wonne Marzenia czyli Moje Perfumowe Must Have na 2020 rok

2020 rok zapowiada się szczęśliwie, 2 dwudziestki, jest parzyście, miejmy nadzieję, że powiększą się nam nasze perfumowe zbiory o zapachy z naszych marzeń. 


Podsumowując krótko 2019 to na urodziny dostałam hitową wodę perfumowaną Chloe Nomade, którą chciałam mieć w swojej kolekcji od kilku ładnych miesięcy oraz boską Cartier La Panthere edp, zakupioną po sprzedaniu kilku nieprzydatnych już rzeczy. Hołdując przez cały rok zasadzie minimalizmu (związanego z ubraniami czy zbędnymi rzeczami w domu, np. jakieś stare gazety czy popsuty sprzęt) rozpoczętego w styczniu 2019, perfumy chcę zdobyć w następujący sposób: wymienić się z kimś, sprzedać jakiś zapach czy inną rzecz aby kupić coś z poniższej must have listy, ewentualnie otrzymać coś na urodziny, imieniny czy wygrać w jakimś konkursie internetowym. 

Przedstawiam Wam listę wszystkich zapachów "chodzących mi po głowie" od kilku tygodni czy miesięcy, nadal są produkowane, jedne nowsze drugie starsze, mniej lub bardziej znane. 

Napiszcie w komentarzach swoją listę wonnych marzeń na 2020 rok. Jestem bardzo ciekawa Waszych wyborów i zapachowych celów do osiągnięcia.

Perfumowa lista marzeń na 2020 rok:


1 Van Cleef & Arpels Moonlight Patchouli
2 Chloe Nomade EDT 
3 Tom Ford Metallique
4 Dior Dune
5 Lancome Tresor
6 Lancome Miracle Secret
7 Ghost Daydream
8 Mugler Alien
9 Mugler Angel edp
10 Chanel Coco Mademoiselle Intense edp
11 Chanel Coco edp
12 Chanel Coco Noir edp
13 Gucci Gilty Intense edp
14 Jennifer Lopez Promise
15 Dior Miss Dior edp
16 Paloma Picasso edp
17 Sue Wong edp

Pod koniec 2020 roku wrócę do tego postu i przekonamy się ile z tych zapachów znalazło się w mojej kolekcji. Nadchodzący 2020 będzie ekscytujący!! Czekam na Wasze wpisy dotyczące zapachowych marzeń na 2020. Piszcie w komentarzach pod tym postem albo na mojego maila madameperfumella@yahoo.com 

Pozdrawiam Was serdecznie!! 
Kasia


perfumy sue wong

2 komentarze:

  1. Moje wonne marzenia ograniczę do kilku interesujących mnie zapachów, jakie chciałbym nabyć w przyszłym roku. Są to:
    1. Creed „Bois du Portugal” edp 100 ml (Świetne perfumy w stylu "Chanel pour Monsieur" Chanel)
    2. Floris „Neroli Voyage” edp 100 ml (Chyba najtrwalsze neroli, jakie znam)
    3. Lorenzo Villoresi „Acqua di Colonia” edc 100 ml (Po prostu klasyczna woda kolońska)
    4. Lorenzo Villoresi „Mare Nostrum Aura Maris” edt 100 ml (Zamiast morskiej woni, nadmorskie cytrusy)
    5. Perris Monte Carlo „Mandarino di Sicilia” edp 100 ml (Droga mandarynka za sprawą wysokiej jakości olejków)
    6. Pierre Guillaume „Monsieur” edp 100 ml (Zapach bardzo w stylu "Private Label" Jovoy)
    7. Roja Parfums „Elysium” Cologne 100ml (Pachnidlana inspiracja Creed "Aventus" bez dymu)
    8. Xerjoff „Casamorati Mefisto Gentiluomo” edp 100 ml (Jedna z najciekawszych fiołkowych wód na wiosnę/lato)

    Tom

    OdpowiedzUsuń
  2. Cavalli aqua, Chloe intense(już mam), Armani si

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.