SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

09 stycznia 2020

Chloe Nomade Eau De Parfum Recenzja damskich perfum


Woda perfumowana Chloe Nomade była na mojej liście must have zapachów do zdobycia w 2019 roku. 


Dostałam ją na urodziny, jestem grudniowa, czekałam prawie cały rok, ale opłacało się. Na początku stycznia zrobiłam na instastory ankietę z pytaniem, o których perfumach chcielibyście przeczytać na blogu (zdjęcie na samym dole wpisu). Nomade edp konkurowało z najnowszą propozycją od Paco Rabbanne czyli Lady Million Empire. Marka Chloe wygrała tylko trzema głosami, walka była zacięta. Dziękuję za głosy i przystępuję do napisania kilku słów o tej kompozycji. Dodam, iż woda toaletowa edt jest z kolei na mojej liście must haveperfum do zdobycia w 2020 roku. Czuję, że będzie to generalnie wspaniały perfumowy rok dla mnie.

chloe nomade edp

Nomade edp testowałam przez wiele miesięcy, oczekując na pełny flakon do kolekcji, zawsze z tą samą ekscytacją. Po prostu musiałam mieć swój a nie pożyczać od znajomych. Tak bardzo przypominały mi i nadal przypominają lata mojego dzieciństwa a dokładnie pierwszego "spotkania" z makijażem, perfumami, generalnie ze światem beauty a to za sprawą mojej ciotki - elegantki jakich mało. 

W tamtych czasach, czyli w latach 80tych nie było przecież takich pięknych pachnideł i kosmetyków co teraz, ciotka przywoziła je z zagranicy, zawsze dobrze pachniała i wyglądała. 

Zapamiętałam moment kiedy szczotkowałam włosy przyglądając się sobie w starym skrzypiącym lustrze z toaletką, wiecie, takim z czasów przedwojennych jeszcze. Czułam się wówczas bardzo dorośle i cudownie, marzyłam o świecie piękna a notabene dziś w nim pracuję. 

Tamte czasy przywołują mi na myśl dwa zapachy mianowicie Van Cleef & Arpels Moonlight Pachouli oraz tytułowy Chloe Nomade eau de parfum.

chloe

Chloe Nomade edp wydano w 2018 roku, twórcą jest Quentin Bisch znany z takich perfum jak Boucheron Quatre En Rose czy najnowszego J. P. Gaultier La Belle. Flakonik na zdjęciu jest o pojemności 75ml, ozdobiono go zamszowym troczkiem. 75ml to największa pojemność jaka występuje w sprzedaży.


Nomade edp rozpoczyna się śliwkową świeżością a nie mocną, przesadzoną, ciężką słodyczą jakby mogło się wydawać. Nie czuję żadnych cytrusów, chociaż w składzie są, ale zapach nie jest oczywisty i przewidywalny. Następnie do głosu dochodzi cudowna frezja a tuż za nią mech dębowy

Trzy dobitne składniki tworzące kwiatowo - owocowy szypr. Nomade edp to perfumy pełne blasku, świetlistości, radości, nie są duszące, słodycz mirabelki wyważona, nie nachalna, razem z frezją miękko spoczywa na mineralnej, zimnej bazie dębowego mchu. Kiedy gaśnie, ziemistość, chłód, przykurzona troszeczkę świeżość wysuwa się na pierwszy plan. 

chloe edp

chloe nomade eau de parfum recenzja

Bardzo przyjemny, nie intensywny zapach, zero pudru, zero ciężkich składników. 


Idealny na każdą okazję, szczególnie na dzień, harmonijny, nie tworzy dystansu, jest w nim zaszyfrowana jakaś nutka, która przypomina mi o czasach, kiedy byłam całkowicie wolna, nie bałam się niczego. Nie odkryłam jeszcze co to za składnik, prawdopodobnie to zasług mchu dębowego, niegdyś dodawanego jedynie do męskich perfum, dziś podkreślającego siłę współczesnej kobiety. 

Linia perfum Nomade dedykowana jest podróżniczkom pragnącym wolności i niesamowitych wrażeń, nowoczesnym nomadkom - wędrowniczkom na tropie nowych horyzontów, choć nie koniecznie podążającym za aktualnymi trendami. Ja mając na sobie te perfumy odbywam w marzeniach podróż w czasie...

Nomade edp są inspirujące, cudowne, prawdziwie kobiece, zachwycające, oryginalne, po prostu "inne", dalekie od topowych waniliowo - jaśminowych słodziaków, nie ma w nich tej klasycznej, sztywnej elegancji jaką serwuje nam, np. marka Chanel a jest tu elegancja swobodna, lekka i dynamiczna zarazem, intrygująca. 

recenzja nomade chloe edp

Ślicznie układa się na skórze, współgra z ph mojej skóry, nietuzinkowy, trwały - wiem, że to dla Was kluczowe - co więcej Kochani, jestem do dziś nim oczarowana, "otula" mnie zmysłowością i długo pachnie. Jestem pod wrażeniem tej kompozycji, pasuje do mnie, zachęcam do testów.



edp chloe


1 komentarz:

Zapraszam do skomentowania artykułu.