SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

21 maja 2022

JACQUES BATTINI PRIVEE RECENZJA DAMSKICH PERFUM

Nowe perfumy Jacques Battini Privee! 
Musiałam je mieć. 


Minął już rok odkąd zobaczyłam flakonik perfum Privee od Jacques Battini i stwierdziłam, że będzie to jeden z ciekawszych zapachów zaproponowanych przez firmę w ostatnim czasie. Chociaż nie powinno się oceniać pachnideł po buteleczce, miałam jednak "nosa" i zgadłam, że będę miała do czyeniania ze słodkim i zmysłowym zapachem. Sezon wiosna 2022 rozpoczęłam więc od nowości zamkniętej w eleganckim, "pikowanym" flakoniku, ozdobionym kryształkiem Swarovskiego. 

jacques battini privee


Jacques Battini Prive Parfum Pour Femme spis nut zapachowych 


  • Nuta głowy: bergamotka, czarna porzeczka, biała brzoskwinia 
  • Nuta serca: jaśmin, orchidea, róża, gruszka 
  • Nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe, wanilia, bursztyn, toffee 

jacques battini privee opinie

jacques battini perfumy damskie


Radosna kompozycja kwiatowo - owocowa, ułożona na ciepłej, gładkiej i świetlistej bazie będzie przepięknie rozwijać się na rozgrzanej skórze, długo pachnieć wieczorem i podtrzymywać nasz dobry nastrój. Nie od dziś wiadomo - piękne perfumy mają moc, Jacques Battini udowadnia mi po raz kolejny, że warto sięgnąć po ich produkty. 

Firma przekroczyła już dekadę istnienia, co sezon wypuszcza perfumowe nowości dla kobiet i mężczyzn. Perfumy Privee od początku do końca są słodkie, świetliste, soczyste, cieplutkie, zmysłowe. Lubię nimi delikatnie perfumować włosy, dobrze się trzymają, aczkolwiek pozostają blisko mnie a ja uwielbiam ich towarzystwo. Bywają chwile, że są bardziej kwiatowe niż owocowe, drzewne niż piżmowe, wyczuwam w nich również nuty cukru a kiedy indziej porzeczkowy lekko kwaskowaty sok. Pełne kontastów, łączą je jednak cechy wspólna - są niezwykle kobiece i sensualne, delikatne i gładkie, nie sposób nie zwrócić na nie uwagi, pełne balsku a zarazem spokoju. Co ciekawe, echo czarnej porzeczki zawartej w nucie głowy, słychać przez cały czas trwania zapachu, co daje korzenno - drzewny, nieco cierpki akcent, kojarzony zdecydowanie z powiewem świeżości. Nie jest to zapach, o wyraźnej jednej nucie zapachowej, z pewnością szybko przebije się do czołówki bestsellerów Jacques Battini. 

Jeśli delarujecie, że czujecie się nagie po opuszczeniu domu bez spryskania się perfumami - nadchodzi szansa zapoznania się z Privee. 


Gdzie kupić perfumy Jacques Battini Privee? 


Najlepiej poprzez kontakt w wiadomości prywatnej na oficjalnym profilu facebookowym firmy: https://www.facebook.com/jacquesbattini



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.