SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

07 maja 2023

JACQUES BATTINI ENCENS RECENZJA MĘSKICH PERFUM

W maju 2023 firma Jacques Battini oficjalnie zaprezentowała swoją nowość zapachową dla panów lubiących kadzidlane, intensywne, ciepłe perfumy a ja z ogromną radością jako pierwsza przedstawiam Wam swoją opinię o tej kompozycji. 

Encens Homme.


jacques battini encens


Encens z języka francuskiego dosłownie oznacza Kadzidło. 

Na swojej stronie internetowej Jacques Battini przedstawia Encens jako zapach charyzmatyczny, bogaty, aromatyczny - dedykowany panom, ale...poleca też niniejszą kompozycję wszystkim odważnym paniom. Jest to pierwsza propozycja w stronę perfum unisex lub do łączenia z innymi, wcześniej wydanymi.


encens jacques battini


Flakonik (100 ml) pokryto złotą metalizą, ozdobiono połyskującym kryształkiem Swarovskiego. Wnętrze kryje w sobie soczystą choć ciepłą i słodką nutę głowy złożoną z bergamotki i dominującego dojrzałego jabłka, następnie serce kompozycji odkrywa przed nami aromat drzewa cedrowego (co nie często zdarza się w perfumach) i wibrującego kardamonu co daje nam wyobrażenie typowego dymnego aromatu kadzidła. Piżmo, ambra, wanilia i mech dębowy stanowią bazę i wbrew pozorom (bo zwykle nuta bazowa jest tylko tłem) są bardzo wyczuwalne. 

Całość jest ciepła, z odrobiną słodyczy, kadzidlana, przypalona, drzewna, sucha, gładka, mchowa. Wyjątkowo piżmo nie dodaje tutaj świetlistości ani lekkości, to raczej mroczny zapach, tajemniczy, którego szczytowa - ujmijmy to - pora to wieczór, wówczas będzie świetnym uzupełnieniem każdej eleganckiej stylizacji. 

Otulający a zarazem z "ogonem", jeśli go połączyć z innym zapachem to tylko ze świeżym cytrusowym lub z owocowym / soczystym, aby stworzyć spersonalizowany zapach, jakiego nikt inny nie ma na sobie.

Encens to kolejna propozycja męskich perfum z klasycznej kolekcji Jacques Battini Homme i zaznaczam, nie jest to woda toaletowa czy perfumowana a perfumy więc o trwałość nie ma się co martwić, jest bardzo dobra.



Piramida zapachowa perfum Encens:

Nuta głowy: bergamotka, jabłko
Nuta serca: drzewo cedrowe, kardamon
Nuta bazy: piżmo, ambra, wanilia, mech dębowy


jacques battini encens perfumy


GDZIE KUPIĆ PERFUMY JACQUES BATTINI ENCENS?

https://sklep.jbattini.pl/pl/products/encens-102.html

3 komentarze:

  1. Ciekawy opis zachęcający. Czy jest możliwość częstrzych publikacji? Interesują się tematem perfum od dawna i lubię dowiadywać się detali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu dziękuję ta ten opis. Powiem Ci, że od razu jak zobaczyłam go na Insta, to przykuł moją uwagę. Pomyślałam, że mógłby to być idealny prezent dla mojego taty na Dzień Taty! Tutaj przeczytałam Twój ciekawy opis i jeszcze bardziej mnie zachęcił :) Po za tym bardzo ładne, eleganckie opakowanie i jak napisałaś to perfum! Kasiu pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Kasiu, dziękuję za Twoją rekomendację zapachu „encens”. Zamowilem. Odebrałem. Sprawdziłem. Bardzo przypadł mi do gustu Dodatkowo dostałem w prezencie próbkę „delure” Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.