SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

27 maja 2023

PERFUMY ORIFLAME GREATER

Nowe perfumy Oriflame Greater


Witajcie w kolejnym poście. Zainteresowała mnie damska nowość perfumowa Oriflame - Greater. Kiedy piszę tego posta nie mam okazji testować, czytałam tylko, że ponoć przypomina perfumy More by Demi czyli zapach stworzony we współpracy z aktorką Demi Moore, który notabene był bardzo ciekawy zresztą jak cała elegancka kolekcja do makijażu. Na ile to prawdopodobne to nie wiem, kiedyś muszę się o tym przekonać, tymczasem wklejam dla Was oficjalną fotkę, spis nut zapachowych z katalogu Oriflame 09/2023. Istenieje też wersja męska - jest to podobno zapach motywacji. 


oriflame greater perfumy


Jak pachnie motywacja? 

Jest mieszanką świetlistych i soczystych owoców, pudrowych upojnych kwiatów i suchych bursztynowych nut. Pachnie od rana do wieczora i psrawia, że wykonujemy odważny ruch w kierunku naszych marzeń. Brzmi pięknie i wzniośle.


Jak pachnie Oriflame Greater? 


Wersja damska (edt) zawiera w sobie mandarynkę, tuberozę i bursztyn, zaś męska (również edt) ananas, geraniu, drzewo gwajakowe.

Oba zapachy mają nam zapewnić pewnośc siebie i osiąganie nowych wyżyn możliwości dzięki tehcnologii AuraScent (kompozcyja ma utrzymać się długie godziny na skórze, alkohol pochodzenia naturalnego). Perfumy można ze sobą łączyćten motyw podoba mi się, już nie pierwszy raz Oriflame proponuje łączenie perfum tzw. "layering"czyli aplikacja warstwowa.

Jestem ciekawa jak pachnie Oriflame Greater for her na skórze, jeśli będę miała okazję zdobyć flakonik dla siebie, recenzja z pewnością pojawi się na blogu.

Post nie jest sponsorowany.


1 komentarz:

  1. Kasiu ciekawa propozycja... Ja powiem szczerze nie znam tych perfum. Też chętnie sprawdziłabym jak pachną? Kasiu pozdrawiam!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.