SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

08 listopada 2010

Beyonce - Heat

Rozpoznawana na całym świecie piosenkarka opisuje zapach Heat następująco: "Jest to unikalny wyraz zmysłowości kobiety, uzależnia, oczarowuje i wywołuje dreszcze. Jest tym samym elegancki i kobiecy, z nutą tajemniczości. Wykreowałam Heat dla wszystkich kobiet pewnych siebie, dla kobiet nie bojących się pożądać i być pożądanymi". Reklama jak widać zachęcająca do zakupu. Zapach jest połączeniem kilku stylów tj. klasyki, vintage, glamour oraz stylu nowoczesnego. Jest mieszanką kwiatów, owoców i akordów drzewnych. Czasem może przypominać zapach Gucci Rush 2. Czy jest trwały? Zdecydowanie lepiej utrzymuje się na ubraniu niż na skórze. Polecam na wieczór, dla Pań w różnym wieku, preferujących nuty słodkie, mocne, energetyczne, zimowe, wytworne. Słowa najlepiej oddające perfumy Heat to: ogień, finezja, uwodzenie, bogactwo.

2 komentarze:

  1. ~perfumoholiczka25 stycznia 2012 18:20

    Myslalam, ze Beyonce bedzie miala lepszy zapach. Heat nie jest zly, ale nie jest to nic nadzwyczajmego. Jest teraz bardzo popularny. Slodki dla mnie w ogole nie seksowny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Początek rzeczywiście , bardzo słodki , gdy go wąchałam na ręce , ale z czasem trochę złagodniał i zapach zaczynał mnie do siebie przekonywać .Może nie jest rewelacyjny , ale , tak jednorazowo kupiłam .

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.