SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

26 listopada 2010

Marks & Spencer Sunny Daze

Zapachu tego używałam na przełomie marca i kwietnia 2010 roku, potem słuch po nich zaginął Sprawdziłam wszystkie sklepy M&S w Warszawie, również całkiem niedawno z nadzieją, że może gdzieś została choć jedna buteleczka, ale nigdzie go nie ma. Pozostaje zatem internet... Notabene herbatę też mieli extra i też jest niedostępna.

Skoro mowa o Sunny Daze.. nigdy nie zapomnę tego cudownego słodko - świeżego zapachu. Zapraszał mnie do raju, gdzie ja byłam główną bohaterką, a przy tym śmiałą, kuszącą, wyzywającą, jedyną w swoim rodzaju. Przykładowe składniki zapachowe wchodzące w skład tej niezwykle kuszącej kompozycji to: drzewo sandałowe i kokosowe, koktajl z owoców, kwiat pomarańczy. Wyobraźcie sobie teraz skąpaną w słońcu pustą plażę, drzewa palmowe a gdzieś dalej wodospad, pod którym stoicie i odświeżacie spragnione chłodu ciało...

2 komentarze:

Zapraszam do skomentowania artykułu.