SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

06 listopada 2010

Elizabeth Arden Sunflowers



Sunflowers przywodzi na myśl esencję pięknych, świeżych, letnio - jesiennych kwiatów a w rzeczywistości składa się z następujących aromatów: melon, brzoskwinia, drzewo sandałowe, mech dębu, piżmo, cyklamen, osmantus. Euforyczny, beztroski, aczkolwiek mocny i mega trwały, szczególnie na rozgrzanym ciele. Utrzymuje się czasem nawet na upranym ubraniu... Poleciłabym go paniom powyżej dwudziestego piątego roku życia, jednakże istnieje szansa, że po zapach ten sięgną młodsze fanki marki Elizabeth Arden. 

Kiedy z utęsknieniem oczekujemy lata, Sunflowers okaże się trafnym pomocnikiem w wyczekiwaniu słonecznych dni. Nawet niewielki flakon starczy na długo. Najlepiej dozować na skórę przy włosach (kark, za uszami). Ja potrzebowałam aż pięciu lat, by dojrzeć do używania tej wody toaletowej, której trwałe działanie jest takie jak niejednych perfum innych znanych marek.
 

Ogólnie? Charakterystyczny, można się w nim totalnie zakochać lub zdecydowanie odrzucić go dla lżejszej zielonej herbaty (Elizabeth Arden Green Tea lub Masaki Matsushima Mintea).

2 komentarze:

  1. Witam,intensywnie poszukuję odpowiednika Sunflowers - moich ulubionych perfum. Używałam ich 15 lat - pierwszy flakonik dostałam na 13 urodziny i uwielbiam ten zapach, ale od kiedy sprzedawane są w Polsce za 39.99 a na ulicy pachnie nimI co czwarta kobieta/pani/baba (sic!) nie mogę już do nich wrócić - odrzuca mnie to skutecznie. Chciałabym znaleźć perfumy jak najbardziej zbliżone (mniej popularne), firma, cena, wygląd flakonika itp. absolutnie bez znaczenia. Jest Pani specjalistką i profesjonalistką w branży perfumowej, dlatego proszę o pomoc.Z poważaniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź wysłałam mailem.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.