SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

09 lutego 2019

Damskie perfumy na Walentynki 2019

Moim zdaniem miłość do drugiej osoby trzeba okazywać codziennie a nie od święta. Walentynki są dobrą okazją do okazywania miłości po raz pierwszy. W ten dzień, od wielu już lat zawsze towarzyszą mi słodkie perfumy. Pomyślałam, że dla odmiany zaproponuję Wam także inne zapachy z mojej kolekcji, na które warto zwrócić uwagę (zobaczcie foto poniżej). 

Zdjęcia i niektóre opisy pochodzą z mojego instagrama @perfumellablog www.instagram.com/perfumellablog oraz z wcześniejszych recenzji na blogu.

P.S. nie wiem czy pamiętacie o słowiańskim święcie miłości, płodności, wody, słońca i księżyca czyli Noc Kupały / Sobótka / Palinocka, obchodzonego podczas najkrótszej nocy w roku (21-22 czerwca)?




Damskie perfumy Walentynki 2019

Nina Ricci - Ricci Ricci

Nuty grające pierwsze skrzypce w tej fantastycznej kompozycji to rzadko spotykany rabarbar (kwaskowato – słodki, lekko ziemisty) i bergamotka (dodająca subtelnej pudrowej świeżości). W nucie serca wyczujemy aromat niezwykłego kwiatu belle de nuit, który otwiera się dopiero wieczorem i kwitnie przez całą noc. Odważnie dopełnia siłę wspomnianej bergamotki, zapewniając pozytywną energię. Po pewnym czasie zapach zmienia się i afiszuje zmysłowością, lekkością i wątpię, aby kobieta używająca Ricci Ricci nie poczuła się nowoczesną, pewną siebie, ponętną i wypełnioną namiętnością. Te cudowne uczucia gwarantują: indyjska tuberoza i francuska stulistna róża, będące symbolami miłości i piękna, radości i optymizmu. Baza zapachu to posiadająca afrodyzjakalne właściwości paczula i drzewo sandałowe; sprzyjają rozwojowi ducha, dodają tajemniczości, uroku.


Perfumy i gry video 

W tym miejscu pragnę pozdrowić wszystkich Czytelników - Graczy konsolowych, którzy odwiedzają mnie na instagramie, komentują posty i piszą na priv. Dziękuję. Pozdrawiam również wszystkich stałych Czytelników bloga i dziękuję za udostępnianie linków do bloga. 

Z perfumami Nina Ricci - Ricci Ricci kojarzy mi się Ada Wong - bohaterka serii Resident Evil. W najnowszej odsłonie Resident Evil 2 Remake została przedstawiona nieco łagodniej, ale myślę, że jej łagodność to "przykrywka" do tego co tak naprawdę potrafi. Tak samo jak na początku łagodny jest opisywany zapach...










Burberry - Body Intense EDP

Mówiłam Wam, że uwielbiam grę Heavy Rain na ps3? Grałam kilka razy, ale wciąż nie udało mi się zdobyć wszystkich zakończeń i pucharków. Będę próbować dalej.
Moją ulubioną bohaterką w tej grze jest nie kto inny jak Madison Paige. Atrakcyjna, niezależna i pomocna kobieta, która uwielbia swoją pracę. Jest dziennikarką..

Do Madison pasują perfumy Burberry Body Intense edp. Dziewczyna ma atrakcyjne, zadbane ciało i fajnie się ubiera i maluje. Zapach jest bardzo intensywny, słodkie, kwiatowe (różane) i orientalne nuty wanilii, bursztynu i kaszmiru niemalże całkowicie pochłaniają aromat cytrusów. Całość dziś oceniam jako ciepłą, miękką, zdecydowaną, zimową. Cytrusów w składzie nie ma, ale myślę, że taką nutę daje niedojrzała brzoskwinia. To propozycja dla odważnych pań. Apropo makijażu w tej grze. Jeśli tworzyli ją sami mężczyźni to wybaczę pomyłkę.. Eyelinerem nie maluje się dolnej linii wodnej oka tylko kredką lub cieniem. Niemniej jednak scena w łazience jest już kultowa. Flakon pewnie znowu skojarzy się z męską częścią ciała, ale nie ma co ukrywać, jest bardzo ładny, gruby, długi i wygodnie leży w dłoni a pojemność to zaledwie 60ml. 








Jeanne Arthes - Guipure Silk Ylang Vanille 


Buteleczka opisywanych perfum utrzymana w stylu Dalekiego Wschodu (orientalnym), do połowy została pokryta złotym ornamentem wykonanym z tworzywa, z wyglądu przypominającym metal. Dużym plusem jest, że ładnie się prezentuje i przyciąga wzrok. Wygląda na ciężką i faktycznie jest dosyć ciężka, ale dzięki temu tworzy się spójność – bogato zdobiony, masywny flakon kryje w sobie bogactwo, tajemniczość, intensywność aromatu. 
Początek zapachu przypomina mi delicje szampańskie zanurzone w gęstym, słodkim syropie klonowym - czuję dojrzałą śliwka i romantyczne Ylang Ylang.

Mówi się, że Ylang Ylang najlepiej łączy się z wonią bergamotki, lawendy i drzewa sandałowego. Jeanne Arthes udowadnia, że towarzystwo śliwki, kokosa, drzewa cedrowego, wanilii i piżma tworzy uwodzicielskie, seksowne pachnidło.

Guipure & Silk Ylang Vanille w ogóle mnie nie irytują a relaksują, nie obawiam się używać odrobiny podczas upałów, choć zawierają składniki o potężnej mocy. Nic na to nie poradzę, że najlepiej czuję się właśnie w takich nutach. Wówczas łagodnieje mój wizerunek zimnej królowej śniegu, świat staje się piękniejszy i łagodniejszy. 



Na zewnątrz ostra babka a wewnątrz zachowuje zimną krew. Taka jest postać wykreowana przeze mnie w grze Ghost Recon na ps4 i poniżej przedstawione moje zdjęcie zrobione przez Szarego Burka miało nawiązywać do tej gry.

P.S. Ostatnie zdjęcie dedykuję mojej koleżance Magdalenie, która zawsze mówi, że za mało wrzucam swoich zdjęć. Pozdrowienia.

Jakie zapachy polecacie na Walentynki 2018?











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.