SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

26 lutego 2019

Radiant Rose Oriflame Damska Woda Kolońska!

Jak ja dawno nie widziałam prawdziwej wody kolońskiej! Prawdę powiedziawszy nigdy damskiej nie używałam. Zazwyczaj to stosuję wody toaletowe, wody perfumowane i perfumy. Słysząc hasło woda kolońska od razu kojarzę ją z męską wodą po goleniu. A Wy?


W perfumach szukamy przede wszystkim trwałości, wody kolońskie używane same są nietrwałe, pisałam jakiś czas temu o zawartości olejków w takiej kompozycji, ale jako uzupełnienie całościowej pielęgnacji, począwszy od pilingu do ciała, przez żel pod prysznic, na balsamie do ciała skończywszy, radzą sobie całkiem nieźle. 

Uwielbiam nowości perfumeryjne. Przeglądając katalogi kosmetyczne, natknęłam się na damską wodę kolońską Oriflame Radiant Rose. 


Kto stworzył Radiant Rose? 


Dowiedziałam się, że niniejsza woda została stworzona przez dwóch słynnych perfumiarzy: Christaina Plos (tworzyła dla Azzaro, Sonia Rykiel, Fendi) i Olivier Cresp (tworzył dla T. Mugler, D&G). 

Co było inspiracją?


Woda kolońska Radiant Rose inspirowana jest subtelnym i orzeźwiającym aromatem wody różanej, dedykowana paniom dostrzegającym piękno w codzienności, aplikuje się ją poprzez delikatnym zwilżeniem dłoni i dotknięciem miejsc, gdzie krew pulsuje najbardziej (Oriflame poleca stosować nadgarstki, wgłębienia za uszami i szyję). 

Może Splash?


Opakowanie nie zawiera atomizera, moim zdaniem idealna nazwa dla takiego produktu to nie Eau De Cologne a Splash. Z tym, że zawartość róży - królowej wszystkich kwiatów nie pozwala nazwać tego Splashem, byłoby nie elegancko. 

Charakter kompozycji...


Ponoć ta kompozycja ma silny, aczkolwiek nieprzytłaczający charakter, a jej znakiem rozpoznawczym jest ponadczasowa elegancja. Czy zdoła przywołać dla mnie nastrój długich letnich wieczorów? Ciekawe czy trafi w moje ręce? Pomyślałam sobie, że wstawię dla Was info, bo lubicie nowinki perfumowe i kosmetyczne a ten produkt można nazywać dwojako. 

Ciekawa też jestem czy zmieszanie Radiant Rose z bezzapachowym balsamem nawilżającym przeniesie jakiś efekt? Dajcie znać w komentarzach jeśli już testowaliście wodę kolońską Radiant Rose z Oriflame. 

radiant rose oriflame

woda kolońska radiant rose oriflame


Jestem zapisana w Oriflame, jeśli ktoś chce zarejestrować się w sklepie internetowym to bez numeru polecającego nie da rady. Mój numer: 1540361 - wpisujemy podczas rejestracji w sklepie Oriflame, w pozycji 4 Podsumowanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.