SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

09 lipca 2019

Kate Moss Love Blossoms (recenzja damskich perfum)

Woda toaletowa Kate Moss Love Blossoms wydano w 2010 roku, na rynku istniał krótko, udało mi się przechować buteleczkę tak, aby zawartość była wciąż w miarę dobra do użycia. W tym wpisie opiszę kilkoma słowami jak dziś odbieram ten zapach a jak to było kiedyś. 



kate moss love blossoms


Na polskim rynku perfumy Love Blossoms po oficjalnej premierze pojawiły się dosyć szybko, kupiłam flakonik w małej, prywatnej legionowskiej perfumerii, były dostępne również w drogeriach Rossmann, to był moment, kiedy małe drogerie / perfumerie zostały zdetronizowane przez sieciówki. 

Co wtedy spodobało mi się w tej nowości perfumowej? Delikatna świeżość, aromatyczny bukiet kwiatów i owoców oraz ciepła baza na koniec trwania zapachu. W tej kompozycji był pewien akcent, prawdopodobnie coś ukrytego w nucie głowy i serca lub pachnącego tak jak... wspomnienie, pozytywne sceny z mojego dzieciństwa i młodości. Możliwe, że był to miks konwalii, jaśminu, piwonii, plumerii, który rozbrzmiewał niezwykle delikatnie i zmysłowo. Różowy pieprz dodawał wraz z paczulą nieco ostrości, dynamiki, przejrzystości. Całość spoczywała na miękkiej, cieplutkiej bazie złożonej z sorbetu waniliowego i białego piżma. 


gdzie kupić perfumy kate moss

Byłam bardzo zakochana w tych perfumach, pasowały mi jak żadne inne, wydawały mi się super hitem, nie szukałam w zapachach wzniosłości, wyrafinowania, nie zbytnio nie zastanawiałam się na nim, dotarł w najdalsze zakamarki mojej pamięci i to w tamtych chwilach się liczyło. 

Niemalże dziesięć lat temu inaczej rozumiałam zapachy, "chłonęłam" wszystko bez zastanowienia co kwiatowe i owocowe, lekkie, radosne, promienne. Nie potrafiłam powiedzieć "to pachnie zbyt chemicznie" albo "ten zapach nie jest trwały", gdyż nie zastanawiałam się nad tym, nie umiałam tego dostrzec. 

Dziś Love Blossoms uznaję jako perfumy dziewczęce, beztroskie, słodkie, infantylne i kompletnie do mnie nie pasujące. Ku mojemu zdziwieniu, znajomi twierdzą jednak co innego. 

Różowy pieprz wysuwa się na pierwszy plan natomiast za nim po kolei konwalia oraz jabłko (w składzie go nie ma!) i na tym koniec. Przez te lata gdzieś uciekła spontaniczna radość życia, pracowałam po 7 dni w tygodniu, teraz widzę, że nie miało to sensu, dlatego myśl o dawnych latach powraca wraz z każdym kolejnym użyciem opisywanych perfum. Buteleczkę do połowy pełną zachowuję na pamiątkę. Trwałość wciąż mnie zaskakuje, jest bardzo dobra jak na niemal dziesięcioletni zapach. 

Ktoś kiedyś powiedział, że perfumy są specjalnym kluczem do naszych wspomnień a ja dopowiem - idealnie pasującym, wystarczy raz go przekręcić i już mnie masz. 


perfumy love blossoms kate moss


Jeśli będziecie mieli okazję gdzieś przetestować ten zapach to koniecznie napiszcie. Kate Moss, Halle Berry, Kylie Minogue, Heidi Klum - tych marek perfum już nie ma, każda z nich miała niezapomniane do dziś perełki.

Gdzie kupić perfumy Kate Moss? Trzeba by poszukać w małych, prywatnych drogeriach, jeżeli jeszcze takowe istnieją lub na aukcjach, grupach facebookowych lub po prostu dać ogłoszenie.

Jakie macie perfumy w swoich kolekcjach, które zostały wycofane ze sprzedaży?


love blossoms perfumy kate moss

3 komentarze:

  1. osobiście miałam gdzieś Kylie Minogue, ale chyba przepadło bo nie mogę znaleźć :/ Znam Legionowo jak i Nowy dwór mazowiecki :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny. Widziałam niedawno w błękitnym centrum perfumy w zestawie Kate Moss vintage muse...

      Usuń
  2. Ojej, w swojej kolekcji mam ze 200 butelek zapachów, które już nie są produkowane :-) Naprawdę trudno by wymieniać :-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.