SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

25 listopada 2019

Jacques Battini Waiting For Sunset (recenzja damskich perfum)


Na instastory zamieściłam kolejną ankietę związaną z perfumami, Wy wybieraliście perfumy do recenzji. Było bardzo dużo głosów, za wszystkie dziękuję. ­­Wygrał zapach Waiting For Sunset by Jacques Battini. 



jacques battini waiting for sunset recenzja


Prawdopodobnie nie jest już nigdzie dostępny, jak się okazuje (wskrzeszony przez Was Czytelników i Instagramowiczów) wzbudził ostatnio największe zainteresowanie. Generalnie zapachy Jacques Battini dostępne są w sieci drogerii Hebe, co pewien czas zmienia się oferta więc warto wypatrywać perełek tym bardziej, że jest to polska firma. Ewentualnie zapytać na facebooku marki o dostępność w magazynie.


jacques battini waiting for sunset foto


Kochani, kiedy dotarły do mnie perfumy Waiting For Sunset i odczytałam ich nazwę, dosłownie nie marzyłam o niczym innym jak o pięknym zachodzie słońca gdzieś na końcu świata, o chwili kiedy czuję się wolna, spełniona, szczęśliwa i po prostu jestem sobą.


jacques battini waiting for sunset 2019


Zastanawiałam się do jakiej kategorii przypisać niniejszy zapach. Szyprowej...? Kwiatowej...? Czuję, że autor kompozycji inspirował się porami dnia. Początek jest ostry i zimny jak rześki poranek, kiedy rosa moczy trawę a w oddali widać wschodzące słońce. Nieco później jest łagodniej, ale nie cieplej, wciąż daje znać o sobie charakterystyczna chłodna, cierpka nuta. Dopiero finał zapachu oddaje moc owoców zawartych w Waiting For Sunset. 

Niniejsze perfumy próbują się wpasować w klimaty dawnego Blase (używałam w latach 90tych), przynajmniej takie mam skojarzenia. Akordy cytryny i jeszcze nie dojrzałej czarnej porzeczki mieszają sie z paczulą i fiołkiem, natomiast na samym końcu wyczuwam krystaliczne piżmo i jakby startą laskę wanilii. Nie ma momentu kiedy wszystkie składniki czuję naraz, każdy po kolei odkrywa swoje oblicze. 

Waiting For Sunset to przyjemny, dzienny zapach, jest nieco starodawny przez te skojarzenia z Blase, aczkolwiek wychodzi mu to na dobre, bo nie testowałam dawno takiego rodzaju zapachów.


jacques battini waiting for sunset recenzja damskich perfum

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.