SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

11 listopada 2019

Perfect Coll Krem BB


Do stosowania kremów BB wracam po około dwóch latach przerwy. 

Zawsze stosowałam go na krem tradycyjny i potem nakładałam, np. sypki puder. Z wiekiem moje potrzeby są coraz większe i tego typu kosmetyk stosuję aktualnie jako bazę pod podkład w celu wyrównania kolorytu, wygładzenia, utrwalenia makijażu, dodatkowego nawilżenia i ochrony skóry. 

Z kosmetykami marki Perfect Coll miałam już do czynienia wcześniej, przy okazji testowania i recenzowania świetnego balsamu do ust oraz produktów do pielęgnacji włosów więc byłam podświadomie pewna, że aloesowy krem BB naturalna równowaga i ochrona spodoba mi się i spełni moje wymagania. Z wielką radością przystąpiłam do pierwszych testów i zapisywania opinii dzień po dniu.

krem bb perfect coll

Opakowanie charakterystyczne dla Perfect Coll, białe ze złotymi napisami, minimalistyczne, zawiera 30 ml kosmetyku, wygodne w używaniu, dozownik to pompka, niestety nie widać ile jeszcze zostało produktu, ale jak w przypadku zwykłego kremu czy fluidu, zazwyczaj starcza na około 2 miesiące, oczywiście przy codziennym stosowaniu. To nie jest dla mnie problem, ważna jest dla mnie skuteczność i ostateczny efekt na twarzy. Na pakowaniu podano dokładny skład produktu, kontakt do producenta, opis w języku polskim i angielskim, datę przydatności od otwarcia. 

Formuła kremu BB od Perfect Coll jest odświeżająca, lekka, kremowa, jedna wyciśnięta doza wystarczy na pokrycie całej twarzy, ale ja zazwyczaj stosuję dwie, by naprawdę mój makijaż był dokładny. Aplikuję palcami, krem dobrze również wygląda nałożony gąbeczką blendującą. Zapach intensywny, świeży, aloesowy. Barwa różowo - beżowa, dopasowująca się do cery, pośredni, normalny odcień, mi bardzo pasuje. Zawiera filtr SPF 15.

krem bb

Jaki jest skład? Opisywany krem BB zawiera naturalny ekstrakt z aloesu, olejek migdałowy, masło shea oraz naturalne pigmenty. Zapewnia luksusowe nawilżenie, efekt subtelnego makijażu, co za tym idzie, wyrównuje koloryt skóry, pomaga ukryć drobne niedoskonałości (przy dwóch warstwach), niweluje ziemisty, zmęczony odcień cery i generalnie upiększa skórę w mgnieniu oka. Dobrze się rozprowadza, nie zastyga szybko i to sobie bardzo chwalę, bo nie lubię kiedy kosmetyk tworzy zastygającą maskę a uwielbiam rezultat jednolitej, gładkiej, jedwabistej, promiennej cery. To właśnie daje mi ten krem BB. 

Zatem łączy w sobie działanie pielęgnacyjne, odżywcze, regenerujące, przeciwzmarszczkowe, ochronne, nawilżające z upiększającym. Idealnie współgra z każdym podkładem, pudrem, płynnym rozświetlaczem. 

Świetny jako baza, dobrze wygląda sam lub z dodatkiem pudru wygładzającego, można go rozmieszać ze zbyt ciemnym fluidem lub też nałożyć na fluid. Nie zawiera drobinek, nie rozświetla na perłowo, po prostu przywraca, nadaje naturalny, zdrowy blask.

perfect coll krem bb recenzja

Myślę, że przypadnie do gustu osobom mającym cerę normalną, suchą, zszarzałą, zmęczoną, ewentualnie mieszaną, natomiast przy tłustej czy bardzo tłustej, nałożony na inny krem, może się "mazać" i nie przylegać do skóry. Prawdopodobnie jest to kwestia przygotowania skóry do nałożenia tego typu kosmetyku. Mam cerę normalną / suchą, więc trudno mi wypowiadać się z kogoś a mogę dać Wam jedynie jakieś wskazówki. 

Uważam, że krem BB od Perfect Coll, zaraz po odżywczym balsamie do ust, jest moim kolejnym "strzałem w dziesiątkę". Jestem dosłownie zachłanna na pielęgnację skóry, chcę żeby zawsze była odpowiednio nawilżona, w przekonaniu, że solidne nawilżenie opóźnia procesy starzenia. 

Za co uwielbiam ten krem? Za natychmiastowe odświeżenie i nawilżenie, za utrwalanie mojego makeupu i organiczne składniki. Nie uczula mnie, to też jest ważne, mogę śmiało polecić wszystkim fanom upiększających produktów. 

Więcej informacji znajdziecie na stronie perfect-coll.pl


skład krem bb perfect coll


Ingredients(INCI): Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract* z organicznych upraw, Caprylic / Capric Triglyceride, Titanium Dioxide, Glycerin, Prunus
Amygdalus Dulcis Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Coco-caprylate, Hydroxystearyl Alcohol, Hydroxystearyl Glucoside, Vitis Vinifera Juice, Tocopheryl Acetate, Jojoba Esters, Cetearyl Alcohol, Lauroyl Lysine, Mica, Iron Oxides, Silica, Polyhydroxystearic Acid, Sodium Stearoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Sorbic Acid, Algin, Tocopherol, Sodium, Dehydroacetate, Parfum, Citric Acid, Limonene, Linalool.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.