SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

09 marca 2020

L`eau Kenzo Hyper Wave Recenzja damskich perfum


K jak Kenzo. 


Kochani, do mojej kolekcji perfum na marzec 2020 przybyła damska woda toaletowa L`eau Kenzo Hyper Wave o pojemności 50ml. Udało mi się zdobyć ten zapach na perfumowym spotkaniu i pomyślałam, że jak najszybciej napiszę dla Was recenzję tej nowości. Twórcą kompozycji jest Olivier Cresp, znany z poprzednich propozycji marki, np. Flower Tag czy L`eau par Kenzo.

kenzo hyper wave edt

Na kartonikowym opakowaniu zawarto wizerunek fali Hokusai, sugeruje nam, że we flakoniku kryją się świeże, dynamiczne, radosne, energetyczne perfumy dla odważnych kobiet, dla których nie ma w życiu żadnych barier. Odbiorcą zapachu jak sugeruje reklama jest młode pokolenie mające w wyobraźni wyraźną wizję intensywnego życia na najwyższych obrotach. Sam flakonik jest trudny do sfotografowania, po prostu niefotogeniczny, widać odciski palców, szybko się brudzi, ponadto napis jest wewnątrz, po drugiej stronie i ciężko było mi złapać ostrość aczkolwiek daje efekt trójwymiaru i ruchu. Jako tło najlepiej sprawdzi się białe, gładkie tło lub kolorowe morskie klimaty. 

Faktycznie Kenzo w Hyper Wave zawarł moc promiennych i barwnych składników takich jak różowy grejpfrut, zmysłowy kwiat pomarańczy oraz lekki i upajający kwiat lotosu to jednak ja, jako niemalże 40latka znajduję w tych perfumach coś dla siebie. Zapach jest zimny, niesamowicie świeży, intensywny, musujący, czasami gorzki i cierpki a za chwilę przenika go subtelna słodycz to znowu morskie, kalonowe, ozonowe, transparentne nuty. 

Jest taki mokry, w tle troszkę miętowy, hipnotyzujący. Bywa maślany i stonowany, ale to na samym końcu - "gaśnie", "odpływa"..


Nie rozwinie się kiedy będziemy przebywać w chłodzie, jego żywiołem będzie upał - wówczas wspaniale nas orzeźwi, pobudzi do działania. W L`eau Kenzo Hyper Wave nie musimy doszukiwać się głębszego sensu, nie ma na to czasu, jest dosyć ostry i szybki, życie pędzi dalej, zatem bądźmy na fali, nie bójmy się podążać w nieznane. Mamy tu cytrusowy start, sensualne serce i promienną głębię czyli trzy porządne składowe idealnego "wodnego" i "powietrznego" zapachu na sezon wiosenno - letni.

perfumy kenzo

Istnieje w mitologii greckiej historia, opowiadająca o życiu młodej bogini, przez tysiące lat walczącej o wolność. W końcu udało jej się zwyciężyć poprzez przemianę w kwiat lotosu. Zyskała wolność i piękno. Jak pewnie zauważyliście, od 2019 w świecie perfum (a dokładnie w przesłaniach jakie niosą ze sobą reklamy perfum) lansowane jest słowo Wolność - notabene moje ulubione. Świeże, zimne jak wiatr perfumy na zmianę ze słodkimi i zmysłowymi, podkreślającymi moją kobiecość będą zawsze dla mnie symbolem wolności.

perfumy opinie kenzo

L`eau Kenzo Hyper Wave dumnie stoi na mojej półce perfumowej i czeka na upalne lato, aby przyjemnie schłodzić, odświeżyć moje ciało. Bardzo podobny do L`eau par Kenzo, według mnie dodano nieco słodyczy, która i tak poddaje się świeżości. Polecam przetestować i porównać z klasykiem. 

Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za przeczytanie, mam nadzieję, że recenzja perfum Kenzo Hyper Wave przypadła Wam do gustu. Odwiedzajcie mnie również na instagramie @madameperfumella.

I pamiętajcie, że... #lifeisbetterinhyper kenzo hyper wave opinie

perfumy kenzo hyper wave damskie

1 komentarz:

  1. Lubię perfumy Kenzo za trwałość i ciekawy miks składników, są odświeżające, ale jednocześnie eleganckie, długo utrzymują się na skórze, ale wiadomo, że to kwestia rodzaju skóry też.Tak, czy inaczej polecam ten zapach, naprawdę bardzo ciekawa propozycja.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.