SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

03 marca 2020

Mycie rąk ratunkiem przed Koronawirusem


"Jak zabezpieczyć się przed koronawirusem?", "Wirus Korona atakuje!", "Koronawirus - zapobieganie" - ostatnio widzę tylko takie komunikaty w internecie... 


Profilaktykę trzeba zacząć od mycia rąk, chyba nie trzeba przypominać, ale żeby ta czynność stała się wyjątkowo przyjemna dzięki walorom zapachowym, sięgnęłam po naturalne mydełko włoskie w kostce Gelsomino & Mandarino Jaśminowo - Mandarynkowe od firmy Saponifficio Artigianal Fiorentino. Ozdobne kartonikowe pudełko z wizerunkiem kwiatów i owoców kryje w sobie ręcznie pakowaną kostkę myjącą, ozdobioną logo producenta.

mydło włoskie

mydło do ciała jaśminowo - mandarynkowe

Używając tego mydełka (również do całego ciała) i czując jego aromat, oczami wyobraźni widzę siebie w Toskanii, otulona promieniami słońca przebijającymi się przez liście egzotycznych drzew, leżę na hamaku, sączę jaśminową herbatę i smakuję dojrzałe soczyste mandarynki. Jest upalnie, czasami powieje delikatny wiatr, który roztacza wokół mnie woń jaśminu i mandarynek. 

Kiedy nadchodzi wieczór, jaśmin staje się bardziej wyrazisty, głęboki, słodszy, zaś mandarynka staje się zimniejsza, chłodząca. Dokładnie tak pachnie na mnie przedstawiane mydełko. 

Zobaczcie, szata graficzna opakowania przywodzi na myśl dawne lata, kiedy byliśmy szczęśliwi, wolni i czekaliśmy z utęsknieniem na lato.

mydło włoskie naturalne pachnące

mydło do rąk

Opakowanie przykuło moją uwagę, mydełko leżało tak niepozornie wśród innych, wołało mnie. Kiedy poczułam upajający zapach stwierdziłam, że muszę je mieć i jak najszybciej użyć, preferuję soczyste, intensywne kompozycje zapachowe kosmetyków do mycia, do podwaja moje przekonanie, że moja skóra jest czysta a dodatkowo działa relaksacyjnie lub pobudzająco na zmysły.

Kochani, oto wszystkie ciekawostki, fakty, zalety, jakie udało mi się zebrać oraz doświadczyć na własnej skórze, polecam serdecznie przetestować to mydełko, jeśli pragniecie powrotu do natury...

Wszystko o mydełku jaśminowo - mandarynkowym od Saponifficio Artigianal Fiorentino:

  • Waga 100g
  • Zmysłowy, otulający, słodko - świeży, intensywny aromat długo utrzymujący się na skórze
  • Naturalne składniki i kompozycja zapachowa
  • Barwne pudełko, każda kostka pakowana ręcznie w plisowaną bibułę
  • Delikatnie się pieni
  • Zawiera tylko naturalne oleje roślinne a podstawowym jest olej kokosowy
  • Nie zawiera produktów odzwierzęcych
  • Posiada właściwości oczyszczające, pielęgnacyjne, olfaktoryczne
  • Nie przesusza skóry, przyjemnie odświeża, wygładza
  • Pięknie prezentuje się w łazience, idealne na upominek
  • Wspaniałe uzupełnienie do ulubionych jaśminowych perfum
  • Nie zawiera SLS, PEG, parabenów, może być używane przez dzieci
  • Dedykowane dla każdego rodzaju skóry
  • Nie testowane na zwierzętach
  • Posiada certyfikat Wydziału Biologii i Chemii Uniwersytetu w Padwie potwierdzający wyprodukowanie mydła z naturalnych ekstraktów i gliceryny
  • Testowane dermatologicznie

Mydełko oraz gąbkę - pomarańczę ze zdjęcia kupiłam w galerii handlowej Gondola w Legionowie. Szukając wiarygodnych informacji, potwierdzających moje odczucia co do kosmetyku, odkryłam stronę dystrybutora adkosmetyki.pl. Zajrzyjcie na stronę, jeżeli nie macie delikatesów w swojej okolicy. 

Na pewno sięgnę po nie ponownie, kosztowało 12 złotych, spodobała mi się forma podania, jak się okazuje mydło w kostce najlepiej oczyszcza a przy tym niweluje uczucie dyskomfortu i wrażenia "muszę natychmiast umyć ręce". Ponadto do relaksacyjnej kąpieli stóp ścieram trochę mydełka na tarce, "babcinym" sposobem perfumuję bieliznę - wkładam kostkę do szuflady, nie wyrzucam kartonika - rozcinam i wkładam do butów, takie mydełko jest moim sposobem na minimalizm - nie zajmuje dużo miejsca.

Do mycia i pielęgnacji dłoni i ciała używacie mydeł w kostce czy w płynie?


gąbka pomarańcza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.