SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

02 kwietnia 2020

Męska pielęgnacja twarzy z marką Hymm

Coraz więcej na instagramie i na blogu odwiedzają mnie Panowie, dlatego dzisiejszy wpis będzie poświęcony wybranym męskim produktom marki Hymm. Mam nadzieję, że post nakłoni Was Kochani Panowie do zmian w swojej pielęgnacji twarzy.


Misją amerykańskiej marki Hymm jest spełniać potrzeby nowoczesnego mężczyzny czyli szybkie i skuteczne rezultaty połączone z łatwym, intuicyjnym, codziennym stosowaniem produktów kosmetycznych. Z reguły mężczyźni są konkretni i minimalistyczni i nie jest to stereotyp, w pracy obserwuję zachowania klientów, ich wybory są przemyślane, zdecydowane, powołują się na opinię i rekomendację specjalisty w tej dziedzinie. Umiejętność słuchania, znajomość produktów ułatwia dobór wobec czego obie strony będą zadowolone.

żel do golenia hymm

hymm amway żel do golenia

Marka Hymm proponuje żel do golenia w piance, zawierający kojący podrażnienia wyciąg z lukrecji oraz alantoinę. Formuła składa się również ze składników pochodzenia roślinnego znanych ze swoich właściwości łagodzących i odświeżających - mowa oczywiście o aloesie i rumianku. Wystarczy rozsmarować żel na uprzednio zwilżone ciepłą wodą miejsca przeznaczone do golenia  i za chwilę zamienia się w gęstą, nawilżającą piankę, zmiękczającą zarost - dzięki składnikom aktywnym powierzchniowo czynnym, ponadto zwiększającą stopień poślizgu ostrza golarki i działającą odżywczo na skórę. Golenie jest zatem łatwe i przyjemne, przy okazji czujemy dosyć intensywną, świeżą, morską, "sportową" woń kompozycji zapachowej, charakterystycznej dla całej linii Hymm. 

Recenzja męskich perfum Hymm Aqua 

Po zakończeniu zabiegu, resztki preparatu zmyć ciepłą wodą lub z dodatkiem ulubionego, najlepiej bezalkoholowego żelu do mycia twarzy a następnie nałożyć specjalny balsam po goleniu. Opisywany produkt jest testowany dermatologicznie, polecany do pielęgnacji wszystkich typów skóry, również wrażliwej. 

Opinie znajomych

Paweł (49) - Muszę golić się codziennie do pracy więc moja skóra wymaga odpowiedniego traktowania i z natury mam twardy zarost. Kiedy sięgnąłem po żel do golenia w piance poleconej mi przez siostrę zwróciłem uwagę na szybkość z jaką działa formuła. Zarost zmiękczony, łatwe golenie, gładka skóra po zakończeniu golenia - to czego oczekiwałem od testowanego produktu. Wydajny i z całą pewnością przyjemnie sie go używa.

Adam z Bydgoszczy - Jestem z tego żelu bardzo zadowolony. Dobrze rozprowadza się po skórze, nawilża i zmiękcza zarost. Oczywiście również używam maszynki do golenia Hymm, wszystko co możliwe zamieniłem na produkty Amway. Polecam.

Martyna (35) - Tak bardzo spodobał mi się ten męski żel do golenia, że podbieram mężowi i depiluję sobie nogi. Kupię na pewno dla siebie i muszę odkupić jemu. Czuję, że żel lepiej nawilża, zmiękcza i współpracuje z maszynką niż przeciętna pianka z drogerii, która jest sucha i szybko się kończy. Zresztą nie będę ukrywać, ale wolę produkty męskie, począwszy od żeli czy pianek na maszynkach skończywszy, bo po prostu lepiej działają.

Kilka osób poprosiłam o przetestowanie i napisanie opinii. Kosmetyk bardzo przypadł do gustu i jak się okazuje sięgają po niego nie tylko panowie, ale i panie twierdząc, iż działa lepiej niż wersja damska.

Jak wybrać maszynkę do golenia? 


To pytanie często pojawia się w Waszych wiadomościach do mnie. Mając do dyspozycji jedną maszynkę do golenia, którą widzicie na zdjęciach poproszę Was o odpowiedź na kilka pytań. Czy chcecie, aby golenie było szybsze i dokładniejsze? Posiadacie kosmetyk do zmiękczania zarostu, aby zabieg był łatwiejszy? Czy Wasz zarost jest bardzo mocny i gęsty? 

Dajcie sobie chwilę i jeśli na wszystkie pytania odpowiedzieliście twierdząco, to zdecydowanie tradycyjne golenie będzie najodpowiedniejsze dla Was. Nie musimy martwić się o prąd i wskaźniki wyczerpania akumulatora, zajmuje mało miejsca w kosmetyczce, goli dokładniej, skóra w dotyku jest niezwykle delikatna i miękka. 

Jest naprawdę sporo plusów, docenią  te zalety nie tylko początkujący. Myślę, że zestaw złożony z maszynki, wkładów oraz żelu do golenia jest świetny na prezent.

maszynka hymm

hymm amway maszynka do golenia

hymm maszynka do golenia z amway

Jak wybrać maszynkę do golenia?

jak wybrać najlepszą maszynkę do golenia

wkłady hymm

Informacje o maszynce Hymm. Nie jest to jednorazówka, dokupujemy ostrze, w opakowaniu znajdują się 4 sztuki. Każdy wkład posiada 5 ostrzy, które dostosowują sie do konturów twarzy, co więcej, zawiera pasek nasączony witaminą E i aloesem, zapewniającym poślizg ostrza na powierzchni skóry i uczucie komfortu. Jeden starcza na około 20. Maszynka posiada długą rączkę, w dłoniach jest stabilna, ruchoma główka dopasowuje się do obszaru twarzy, zawiera w sobie również specjalny trymer przeznaczony do miejsc trudnych do golenia, np. baków i włosków pod nosem, pozwalając uchwycić nawet najmniejsze, najdrobniejsze włoski z mniejszym naciskiem. Trymer został wyposażony w element ochronny, zapobiegający zadraśnięciom, zacięciom.

Bartosz z Legionowa - Ja wypowiem się na temat wagi maszynki. Dla mnie istotne jest, aby waga sprzętu do golenia pozwalała na ścięcie zarostu bez dodatkowego nacisku na skórę. Cieszę się, że testowana przeze mnie maszynka a konkretnie jej waga jest wypośrodkowana. Gdyby była zbyt lekka wtedy byłby większy nacisk na twarz, co mogłoby spowodować możliwość zacięcia się. Z kolei masywny model przy, np. drobnych dłoniach zaburzałby poczucie równowagi. Tu jest idealnie, to czego dosyć bezskutecznie długo szukałem w drogeriach. Wiem, że w pośpiechu nie zwracamy uwagi na wagę maszynki więc moja wypowiedź może być małostkowa, ale dla mnie znalezienie idealnie dopasowanego produktu zabrało masę czasu.

hymm zestaw do golenia

Pojawia się jeszcze jedno pytanie, czy dwie osoby mogą używać tą samą maszynkę? 

To pytanie padło również na jednym z live`ów na moim profilu instagramowym @madameperfumella. Można, pod warunkiem, że każdy z użytkowników posiada swoje wymienne ostrze i przed nałożeniem dokładnie zdezynfekuje rączkę maszynki. Pamiętajmy, aby nie golić skóry na sucho. Maszynkę można płukać pod bieżącą wodą. Nie ukrywam, ale sama sięgnęłam również po opisywany żel i maszynkę Hymm do depilacji nóg i jestem zadowolona z efektu.

Gdzie kupić kosmetyki marki Hymm? 

Wszystkie wymienione produkty można nabyć w sklepie internetowym Amway.pl i u prywatnych przedsiębiorców firmy. 

Jeśli ktoś jest z Was zainteresowany to piszcie na maila:

Przydatne linki:






2 komentarze:

  1. spróbuję. szukam właśnie czegoś nowego dla siebie. przydatny post i podaję dalej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.