SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

24 września 2020

Moja wygrana w konkursie u Apteka Press

Pomyślałam sobie, że stworzę na blogu nowy dział - moje wygrane w konkursach i będą to oczywiście zdobycze kosmetyczne i zapachowe. Przy okazji dowiecie się o nowościach i ciekawych kosmetykach godnych uwagi. Co Wy na to?

Ostatnio udało mi się zdobyć zestaw dwóch produktów Sylveco plus próbki kremów do wypróbowania. Rozdanie była na stronie miesięcznika Apteka Press w ramach kampanii Regeneracja po lecie z Sylveco.

Aptekapress.pl - Zajrzyjcie, bo organizowane są tam ciekawe konkursy i publikowane fajne artykuły m.in. o urodzie. Natomiast gazetka papierowa ma poręczny format do torebki i lubię ją przeglądać podczas dojazdu do pracy. Znajdziecie ją w aptekach.

Pierwszym kosmetykiem jest kojący balsam do ciała łagodzący podrażnienia, chroniący skórę przed wysuszeniem, przywracający elastyczność, odświeżający ciało i zmysły. Ziołowa pielęgnacja ciała od Sylveco zawiera w sobie krwawnik pospolity, brzozę białą, miętę pieprzową. Konsystencja produktu jest dosyć bogata i myślę, że najlepiej sprawdzi się jesienią i zimą, zostawia bowiem wyczuwalny specyficzny ochronny film na skórze, dający komfort na długo. To, co zwróciło moją największą uwagę to zapach.

Nie testowałam jeszcze nigdy kosmetyku, który ma miętową woń, tak bardzo odświeżającą a przez co uniwersalną - polecam również Panom. Miłe zaskoczenie. W myślach wracam do upalnego lata. 

Jest to produkt naturalny, do codziennego stosowania po kąpieli i opalaniu. Producent podaje na opakowaniu, że nadaje się również po depilacji aczkolwiek przy podrażnionej, poranionej od maszynki skórze właściwości mięty pieprzowej mogą dodatkowo podrażnić. Lepiej odczekać godzinę i dopiero zastosować. Sama aplikacja jest przyjemna, relaksująca, stosuję balsam również na stopy. Jeśli lubicie naturalne, roślinne kosmetyki oraz intensywne zapachy - spróbujcie. 

miętowy balsam do ciała sylveco

maska do włosów z lnu sylveco

Drugi produkt to lniana maska do włosów ze składnikami nawilżającymi i odżywczymi takimi jak ekstrakt lnu zwyczajnego i olej kokosowy. Niniejsza zioła pielęgnacja dedykowana jest włosom suchym, łamliwym, ja jeszcze dodam od siebie, że jeśli ktoś ma problem z tzw. włosami "sianem" też może tą maskę spróbować. Myślałam, że takie małe opakowanie 150 ml starczy przy moich długich włosach starczy na trzy - cztery razy. Jednak starczy na o wiele wiele więcej gdyż konsystencja opisywanej maski nie jest gęsta a przypomina kremową śmietankę, wystarczy trochę równomiernie nałożyć i wmasować we włosy i po chwili spłukać. Prosta aplikacja, szybkie działanie. To co podoba mi się najbardziej to długotrwała świeżość fryzury i dobre rozczesywanie. Zapach delikatny.

A co Wam się udało ostatnio wygrać w konkursach? Piszcie w komentarzach.

https://aptekapress.pl/category/konkursy

https://www.facebook.com/aptekapress

apteka press wrzesień 2020


7 komentarzy:

  1. PS. Jeśli niniejszy post otworzyliście w telefonie komórkowym, polecam przestawić na widok komputerowy (na samym dole postu jest link), tym sposobem macie dostęp do całej strony, w tym archiwalnych postów.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nigdy tych kosmetyków,może byś więcej wstawiała recenzji z tej marki?? ja tylko uzywam naturalnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za komentarz. Jak będę miała okazję to na pewno wstawię coś nowego. Skorzystaj z wyszukiwarki na blogu wpisując Sylveco, na pewno jest jeszcze inna recenzja. Jeśli nie to napisz na maila madameperfumella@yahoo.com Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Również lubię brać udział w konkursach, czasem wygram coś naprawdę fajnego. Wspominanej przez Ciebie strony nie znałam wcześniej- zapisuję!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.