SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

29 września 2020

Październik na blogu - Pielęgnacja włosów z Fryzomania.pl - Zapowiedzi postów

Wrzesień zbliża się ku końcowi, czas pomyśleć nad październikowymi postami na Perfumellablog.pl. Zamieszczam mały teaser o czym będą.

Kolejny jesienny miesiąc postanowiłam poświęcić włosom - regeneracji, doborze odpowiednich produktów, po prostu całościowej codziennej pielęgnacji. 

Pojawią się posty dotyczące szamponów, masek i odżywek oraz moje triki na pachnące, świeże, dobrze rozczesane pasma. Nie możecie się doczekać? Bardzo mnie to cieszy i inspiruje do działania. 

Jak wiecie zapewne z mojego instagrama @madameperfumella nie planuję póki co skracania włosów. Nieuniknione, ale będzie ciężej przetrwać jesień i zimę w długich, bo noszę czapkę i zazwyczaj wkładam je do kurtki, nie wystawiam na zewnątrz. 

Zamówiłam kilka fajnych kosmetyków ze sklepu internetowego Fryzomania.pl Jestem w trakcie testowania i nie mogę się doczekać kiedy podzielę się z Wami opinią. 

Na stronie znajdziecie również ciekawe artykuły, np. 10 najlepszych masek do włosów i Co oznaczają numery farb do włosów? Fryzomania.pl/blog - Sprawdźcie koniecznie. 

Jeśli jesteście ciekawi jakie produkty znalazły się w moim koszyku zakupowym i jak się sprawdziły, nie zapomnijcie zajrzeć do mnie na bloga w przyszłym miesiącu. Jesteśmy w kontakcie!

Social media: 

https://www.facebook.com/fryzomania 

https://www.instagram.com/fryzomania.pl

fryzomania.pl najlepsze maski do włosów

1 komentarz:

  1. Jeśli niniejszy post otworzyliście w telefonie komórkowym, polecam przestawić na widok komputerowy (na samym dole postu jest link), tym sposobem macie dostęp do całej strony, w tym archiwalnych postów.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.