SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

07 października 2020

Emporio Armani Because It`s You EDP Recenzja Damskich Perfum

Bardzo często tak mam, że mniej lubiane przeze mnie perfumy czuję bardziej, są trwalsze, trzymają się fantastycznie na skórze i kilka dni na ubraniu. Też to zauważyliście? Czy tylko moja wyobraźnia płata mi figle... 

W dzisiejszym poście bohaterem jest damska woda perfumowana Emporio Armani Beacuse It`s You, za którą "zabierałam się" ­­­kilka ładnych miesięcy. Gdyby nie Wasze prośby oraz ankieta na instastory, nigdy bym nie wstawiła tego wpisu, nie miałam go nawet w planach, gdyż z założenia publikuję posty dotyczące produktów, które uwielbiam, sprawdziły się znakomicie u mnie i polecam je mieć w swojej kolekcji. 

emporio armani because its you recenzja

Od razu na wstępie, nie będę czarować, nie przebije mojej sympatii do klasycznego już zapachu Si edp pomimo, że kampania reklamowa i przekaz za nią idący jest cudowny, bowiem nic nie może istnieć bez miłości a kiedy budzisz się rano i wiesz, że jest ktoś, kto myśli o tobie to po prostu coś pięknego. Zgadzam się z tym całkowicie i to było powodem, dla którego sięgnęłam po ten zapach, dostałam go w prezencie świątecznym. 

Kiedy rozpoczynałam swoją przygodę z perfumami, w latach 90tych, panowało przekonanie, że jak wstrząśniemy flakonikiem perfum i będzie widać bąbelki i piankę przez ponad 5 sekund to mamy do czynienia z długotrwałym zapachem i oryginalnym (kiedyś nie mówiło się o perfumach "rozcieńczanych", bo nie było drogerii, w których sprzedaje się tańsze zapachy). Z pianką i bąbelkami wyglądają fajnie na zdjęciach (widzieliście na story) i chyba tylko dzieło przypadku sprawiło, że Because It`s You jest niesamowicie trwały. 

Po kilku naciśnięciach atomizera czuję go dosłownie wszędzie, otacza mnie i tworzy wokół mnie ten specyficzny "ogon", łunę zapachu, który na szczęście innym odpowiada choć mi niekoniecznie. 


emporio armani because its you

Próbuję dociec co mi w tejże kompozycji przeszkadza a co podoba się otoczeniu. Dla mnie jest za bardzo owocowy i ostry jednocześnie. W składzie mamy malinę, neroli, absolut róży, wanilię i piżmo, co daje, w kolejności (w takiej czuję) aromat owocowych konfitur, słodki, waniliowy, różany, cytrusowy, ostry, ciepły, musujący, ziemisty. 

W moim przekonaniu adresowany do młodych kobiet, do stroju casualowego, znakomicie wpisuje się w obecne czasy, trendy istniejące w perfumach. Z pewnością całoroczny, dopasowuje się do zmiennej pogody, radosny, nie ciężki, z wiodącą ostrą nutką i słodyczą próbującą ją nieco załagodzić. Podejrzewam, że duet złożony z malin i olejku z neroli trochę mnie męczy, bo z jednej strony dochodzi do mnie słodka, dojrzała malina a z drugiej gorzkie, zimne neroli. 

Chyba na jesieni nie jestem gotowa na kontrasty, drastyczne perfumowe zmiany, stąd moja fascynacja bezpiecznym Si. Liczę, że to się zmieni, że będę miała pozytywniejsze podejście do Because It`s You takie, jak oceny moich znajomych i najbliższych. Zresztą przyznacie pewnie mi rację, że czasami perfumujemy się dla kogoś (męża, kochanka...) a nie dla siebie. Słówko jeszcze o flakonie, masywny, niezbyt stabilny, korek często odpada, napisy ścierają się. 

Podsumowując, jeżeli nauczę się dobrze rozumieć ten zapach, to prawdopodobnie moja opinia będzie bardziej przekonywująca, póki co nie ewoluuje na mnie, nie zmienia się z czasem, nie jest to arcydzieło, ale też nie coś, co się nie spodoba. Chciałabym poczuć tą specyficzną magnetyczną, uwodzicielską siłę obiecywaną przez producenta­­, która przyciągnie mnie do tego zapachu tak, jak przyciąga mnie do innych perfum od Armaniego. 

Czy warto poznać Because It`s You? 

Myślę, że tak, ponieważ charakteryzuje się bardzo dobrą trwałością a dla fanek słodkich kompozycji, wiecie takich słodkich aż do "bólu" może okazać się ideałem. Może dla siebie pachnę bez polotu i fantazji, zaś dla otoczenia cudownie i o to mi (czasami) chodzi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.