SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

16 października 2020

Moja wygrana w konkursie Pollena Ewa

Drugi post związany z konkursami a konkretnie moimi wygranymi, bo spodobał się Wam mój pomysł. Poprzedni post spotkał się naprawdę z dużym zainteresowaniem (dzięki za odpowiedzi na instastory), postanowiłam kontynuować prowadzenie tego działu. W pewnym sensie branie udziału w konkursach stało się takim moim małym hobby.

Na facebooku Pollena Eva udało mi się zdobyć zestaw pielęgnacyjny do ciała Eva Dermo wraz lnianą torbą zakupową z widniejącym logo firmy, która działa na rynku już 100 lat! 

W skład zestawu wchodzi:

  • Krem do mycia ciała - 3% mocznik, olej lniany, kwas hialuronowy 
  • Balsam do ciała - 4% mocznik, olej z rokitnika, kwas hialuronowy
  • Termopeeling myjący - mocznik, mikrogranulki oleju jojoba, ekstrakt z rokitnika, kwas hialuronowy
  • Krem do rąk - mocznik 3%, kwas hialuronowy, olej z rokitnika
  • Krem - maska do stóp - mocznik 10%, lanolina, kwas hialuronowy, olej z rokitnika

Cała linia jest bardzo nawilżająca, polecana do skóry suchej i nadwrażliwej na czynniki zewnętrzne. Zawiera mój ulubiony składnik w kosmetykach czyli kwas hialuronowy. Najbardziej spodobał mi krem myjący, polubiła go również moja cała rodzina. Jego zapach jest bardzo ładny, świeży, kremowy. Bardzo się cieszę, że zostałam laureatką tego konkursu, przepiękna nagroda.

Facebook.com/PollenaEwa

madame perfumella pollena ewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.