SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

09 października 2020

Jacques Battini Exalted You Recenzja Damskich Perfum

Kochani! Dziękuję, że odwiedziliście mojego bloga. Dziś przychodzę do Was z recenzją polskich perfum, które są na rynku już bardzo długo a tak naprawdę dopiero niedawno przybył do mojej kolekcji ten oto minimalistyczny aczkolwiek elegancki flakonik. 

Exalted You, bo to jest nasz dzisiejszy bohater, obok Night Dream to najbardziej trwały i intensywny damski zapach z Jacques Battini jaki do tej pory testowałam, również jeden z pierwszych stworzonych przez firmę. Poznałam go kiedy pracowałam w drogerii hebe, minął szmat czasu a mi wciąż podoba się ta woda perfumowana, sezon jesień - zima to najlepszy czas na jego stosowanie.

jacques battini exalted you

Perfumy Exalted You występują w dwóch pojemnościach, tj. 100 ml i 50 ml - 50-tka polecana do torebki. Buteleczka ze zdjęcia to 100 ml, wykonana z masywnego szkła, tak naprawdę oddającego charakter kompozycji. Jest w nim moc (dosłownie) czyli świetna trwałość i projekcja (nie lubię tego słowa i bardziej mi pasuje określenie emanacja), jest również słodycz, klimaty orientu, zostawia ten specyficzny "ogon" , "łunę", "powiew", którego poszukuje wśród zapachów tak wiele kobiet. 


Jak pachnie Jacques Battini Exalted You?

Już sama nazwa Exalted You (z ang. egzaltowanie, wywyższanie) sugeruje nam, że nie będą to delikatne, spokojne perfumy, których czas zakończy się zaraz po aplikacji. Zobaczcie na skład, w nucie głowy dominuje miks konkretnie, bez umiaru  osłodzonych owoców i cytrusów (grejfrut, nektarynka, brzoskwinia, ananas, morela), co daje gładki, ciepły początek a tuż po chwili poczujecie zmysłowy jaśmin i  frezję. Jaśmin góruje, aromat owoców tuż za nim. W nucie bazy producent zawarł paczulę, wanilię, piżmo i watę cukrową. Główne akordy, jakie czuję podczas całego dnia oraz sposób rozwijania się kompozycji to: cytrusy, słodkie posłodzone owoce, balsamiczna gorąca i nieco pudrowa wanilia, ponownie owoce, następnie chłód i ziemistość paczuli. Mimo orientalnych akcentów, perfumy Exalted You cały czas są ciepłe, zdecydowane, pełne sensualnej energii, rozgrzewające, momentami ostre, wprowadzają mnie w stan euforii i co ważne czuję je cały czas na sobie, czują osoby z mojego otoczenia i pytają "co to za zapach?". W pewnym momencie pojawia się również akcent męski, prawdopodobnie za sprawą paczuli. 

jacques battini exalted you perfumella

Często w pytaniach mailowych czy na moim instagramie @madameperfumella pytacie z jakimi innymi zapachami kojarzą mi się w danej chwili recenzowane zapachy. Staram się w miarę możliwości odpowiadać na wiadomości i przedstawiać to w recenzjach, w przypadku Exalted You moje myśli i odczucia kierują się w stronę Calvin Klein Euphoria edp, przy czym, jak porównacie oba to skład jest zupełnie inny. To dwa różne zapachy pod względem zawartości składników, choć zbliżone pod względem charakteru. 

perfumella jacques battini exalted you

Gdzie kupić perfumy Jacques Battini Exalted You?

Podsumowując dzisiejszy post, ten zapach nauczył mnie wiele lat temu, by każdej kompozycji poświęcić czas na test, na spokojne rozwinięcie się poszczególnych nut zapachowych, zauważyć jak zapach zmienia się podczas dnia i czy podąża z każdym moim gestem dłoni. Powiem Wam, że czasami polskie perfumy są mi bliższe niż zagraniczne, lubię i cenię polskie produkty, to już wiecie, nie muszę się powtarzać. Exalted You z tego co zauważyłam jest już tylko w sklepie internetowym Jacques Battini, nie waham się sięgać po ten zapach kiedy smutno i szaro na dworze, on zdecydowanie poprawia mi nastrój a ostatnio jeden flakonik mam nawet w pracy, zatem jeśli lubicie perfumy słodkie, orientalne, przydymione, zdecydowane, rozgrzewające, pełne energii rozpościerającej się na wszystkie strony to warto kupić Exalted You. Jak widać moja rekomendacja jest pozytywna, mają zawsze atrakcyjną cenę, cieszę się, że nadal są produkowane. Pozdrawiam serdecznie wszystkich miłośników pachnidełek odwiedzających mój blog i instagram.

http://sklep.jacquesbattini.pl/exalted-you-100ml.html


jacques battini exalted you opinie

Perfumy na Halloween 2020. Podawajcie w komentarzach Wasze propozycje.

1 komentarz:

  1. Mocny i ciężki zapach, ale mi jak najbardziej odpowiada. Dzięki za recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.