SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

14 stycznia 2021

Avon Perceive Recenzja Damskich Perfum

Wodę perfumowaną Avon Perceive po  raz pierwszy poznałam mniej więcej w 2000 roku zatem minęło już sporo czasu od premiery. Wracam po tylu latach do tego zapachu, miłe wspomnienia mam z nim związane, łapie mnie nostalgia, totalna nostalgia, podoba mi się do dziś, był jednym z pierwszych testowanych od Avon. 

To już klasyk z tej firmy, obok Celebre, Little Black Dress czy Far Away. Obecnie posiadam flakon 50 ml i kupiłam go w promocyjnej cenie. Chyba każdy lubi promocje a jeszcze na dodatek na perfumy, które sprawiają radość. 


perceive opinie avon perfumy



Powiem Wam, że Perceive kojarzy mi się z zimą, śniegiem (chodzi mi o atmosferę), ciepłem domowego ogniska, krystaliczną czystością. Zerknijcie na flakon, widać zawartość, ma ciekawy kształt, trochę przypomina sopel lodu i kryształ. 

Słowo Perceive z angielskiego oznacza dostrzec, postrzegać. Ten cały przekaz.... wydaje mi się, że tutaj chodzi o aspekt duchowy, związany z naszym wnętrzem, dostrzec to, co może być z pozoru niewidoczne. Poprzez wyobraźnię, afirmacje, wewnętrzny spokój, pozytywne nastawienie? Każdy sposób jest dobry a co może być ukryte, by to dostrzec? Poczucie wolności, doznanie miłości, rozmyślać można w nieskończoność. Nasz indywidualny sposób postrzegania świata ma nas doprowadzić do obranego celu. Woń perfum ma przecierać szlaki, być inspiracją, dla mnie osobiście jest. Moi Drodzy, rozmarzyłam się, jak zwykle za dużo filozofuję, ale życie jest piękne i przychodzi czasami taki moment, że człowiek jakby na nowo budził się do życia, po prostu dostrzega nowe perspektywy działania, postrzega świat inaczej, następuje przebudzenie duszy.

Ale teraz do rzeczy, do konkretów, ważne pytanie: Jak pachną perfumy Perceive? Jeśli kwiaty połączone z nutą świdrującego, zadziornego białego pieprzu (ujmę to jako męski pierwiastek dodający zadziornego charakteru) to jest to co lubicie a przy okazji trochę przemyconych pudrowych akcentów to prawdopodobnie ta propozycja zapachowa będzie dla Was idealna. Obcując z zapachem nieco dłużej pachnie na mnie słodko, jak wspominałam kwiatowo, z drugiej strony dobiegają do mnie nuty ostrzejsze, wodne, pudrowe, kremowe, ciepłe, kobiece, zmysłowe. Mimo tego, że pachną cały czas tak samo, bez zmian, to akurat w tym przypadku wychodzi dla nas na dobre, nie musimy się obawiać się niespodzianek. Kolokwialnie mówiąc, nie jest natrętny, roztaczam wokół siebie subtelną, blisko-skórną, zbalansowaną aurę zapachu. 

Dziś mogę powiedzieć, iż jest na swój sposób oryginalny, bo takiego stylu, zwieńczającego lata 90te (w perfumach) już nie ma. Udany zapach, oryginalny, ciekawy, choć niezmieniający się w czasie, jakby zastygł w czasoprzestrzeni. Najbardziej czuję w Perceive biały pieprz, bukiet frezji, gardenię, orchideę oraz piżmo. W składzie jest również drzewo sandałowe, gruszka, goździki i śliwka.

opinie avon perfumy perceive


Co było inspiracją do stworzenia tych perfum? Lekkość i zachwycająca uczuciowość kobiecej natury. Kochani, polecam, polecam, polecam. Zapach wspomnień, poprawiacz nastroju, sztandarowy produkt Avonu, najlepiej pachnie jesienią i zimą, latem wybija się więcej pieprzu. Niewątpliwie dodaje uroku, czaru i powabu czyli wszystkiego chcą dodać sobie kobiety.

1 komentarz:

  1. Kasiu wiesz mówiąc o tych latach 90-tych ja z jednej strony nie dziwię się, że w różnych momentach do nich powracamy, bo pomimo, iż miały wiele wad, to mimo wszystko miały w sobie ten jakiś czar, coś do czego powracamy z nostalgią. Niezapomniany i niepowtarzalny urok. Coś niezapomnianego!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do skomentowania artykułu.