SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

02 marca 2021

Fair Squared Coconut Body Lotion - Recenzja kokosowego balsamu do ciała

Eko-kokos i s-ka. Co ciekawego u Fair Squared?

Po kokosowy balsam do ciała z niemieckiej marki Fair Squared sięgnęłam z uwagi na moją suchą skórę po zaleczonym atopowym zapaleniu. Jestem na specjalnej diecie, dbam o siebie, również skórze chcę dostarczać dobroczynnych składników, aby odwdzięczyła się naturalnym blaskiem, miękkością, zdrowiem.

Fair Squared posiada w swojej ofercie nie tylko balsamy do ciała, znajdziecie również pielęgnację twarzy, dłoni, maszynki do golenia, kubeczki menstruacyjne, produkty do golenia dla panów. Wszystko w duchu Zero Waste. Nie znalazłam innego sklepu internetowego tylko www.drogeria-ekologiczna.pl


fair squared drogeria ekologiczna betterland balsam do ciała

Opakowanie minimalistyczne, design kojarzy się z produktem eko, naturalnym, aptecznym. Zawarto na nim skład, certyfikaty ekologiczne świadczące o wysokiej jakości oraz adres firmy. Nie ma dodatkowego zbędnego kartonika ani ulotki. Najważniejszy jest skład i działanie. Kosmetyk zamknięto w poręcznym słoiczku, otwiera i zamyka się bez problemu, nic nie wypływa, jest wygodne w użyciu. Nie wyobrażam sobie, żeby był w stojącej plastikowej tubie, nie te klimaty.

Jak pachnie kokos?

Zapach muszę przyznać, że dosyć intensywny jak na eko produkt, ten fakt mnie pozytywnie zaskoczył; zapach jest 100% kokosowy, świeży, nie przeszkadza mi gdyż lubię jak kosmetyk długo i ładnie pachnie. Myślę, że woń kokosa jest uniwersalna a jednocześnie charakterystyczna (świeża, kremowa, metaliczna, chłodna), jestem skłonna produkt polecić również Panom (również opakowanie nie sugeruje nam, że balsam jest typowo damski). Zresztą konsystencja jest lekka, puszysta, dobrze się rozprowadza, "nie rozmazuje się", szybko wchłania, pozostawiając delikatny film, skóra bardzo sucha może tylko zyskać więc jakby kwestia zapachu schodzi w tym momencie na dalszy plan choć nie wątpię, iż będzie doskonałym uzupełnieniem kokosowej garderoby zapachowej. Wiem, że może myślę inaczej niż większość użytkowników, ale ja lubię czuć, że użyłam balsamu na ciało, dlatego dla jeszcze większego komfortu i zadowolenia, nakładam dwie warstwy.


jak pachnie kokos?

Świat natury

Składniki pochodzą z uczciwego handlu FAIRTRADE. Olej kokosowy jako jeden głównych składników recenzowanego balsamu (ze Sri Lanki) zawiera bogactwo witamin, minerałów, kwasów tłuszczowych i przeciwutleniaczy dzięki czemu skóra zyskuje gładkość i sprężystość. Dzięki oliwie z oliwek (z Palestyny) staje się nawilżona, powierzchnia w dotyku jest delikatna. Z kolei gliceryna zapobiega utracie wody z naskórka.


Balsam natychmiastowo przywraca komfort, wnika w pory skóry optycznie upiększając ją, odmładzając. Stosowanie systematyczne, dwa razy dziennie przyniesie długofalowe rezultaty. Warto też dbać o skórę od środka, serwując jej nutrikosmetyki.

 

To, co spodobało mi się w niniejszym balsamie małe opakowanie, ale kryjące tak naprawdę sporą ilość - 100ml, co przy lekkiej konsystencji, idealnie rozprowadzającej się (oczywiście przy okazji należycie działającej) jest odpowiednią ilością. Ważne dla mnie, że moja atopowa skóra go toleruje a wręcz chłonie właściwości łagodzące i czuję, że antybakteryjne też. Podoba mi się za komfort, natychmiastową ulgę dla skóry tuż po kąpieli. Nie nakładam go nigdy na wilgotną skórę jak się zwykle przyjęło stosować, by lepiej kosmetyk działał, dopiero na dobrze wytartą ręcznikiem. Mam wtedy pewność, że odpowiednio się wchłonie, nic nie będzie się "mazać" a ciało nie będzie lepić się do ubrania nawet po dwóch aplikacjach.

Komu polecam kokosowy balsam do ciała od  Fair Squared?  

Osobom borykającym się tak jak ja z AZS (z tym, że nie stosujemy balsamu na uczulenie a na skórę zaleczoną, która zwykle jest mocno przesuszona), uwielbiającym zapach kokosa, poszukującym balsamu dobrego i nawilżającego a co za tym idzie przynoszącego spierzchniętej skórze ulgę, szukającym prostych i skutecznych rozwiązań a przy okazji produktów wegańskich, nie testowanych na zwierzętach.

balsam kokosowy fair squared


Istotna informacja, balsam jest odpowiedni dla wegan i posiada certyfikat NATRUE (m.in. za eko skład,  jest przyjazny dla środowiska, opakowanie podlega recyklingowi).


Warto jeszcze dodać kilka słów drogerii BetterLand, w której możecie zakupić opisywany balsam. Kilka faktów o BetterLand:

  • Motto drogerii brzmi "Zdrowo, mądrze, pomocnie..."
  • Pierwszy sklep internetowy, który wprowadził opcję wyboru w koszyku "Pakowanie Zero Waste"
  • Promuje produkty wielorazowe, np. oryginalne szczoteczki bambusowe HYDROPHIL
  • Prowadzi akcje ekologiczne, np. odbieranie opakowań na swój koszt

Jak zawsze przy recenzjach podaję link do sklepu internetowego, gdzie możecie kupić opisywany kosmetyk:

https://www.drogeria-ekologiczna.pl/balsamy-i-masla-do-ciala/11947-balsam-do-ciala-kokos-z-oliwa-z-oliwek-do-skory-normalnej-certyfikowany-fairtrade-zero-waste-100ml-fair-squared.html

Dziękuję za przeczytanie recenzji, jestem zadowolona ze stosowania balsamu, cieszę się, że poznałam jego właściwości, moja rodzina również jest zadowolona z rezultatów, nie uczulił mnie a bardzo dobrze zadbał o moją skórę. Pisząc dla Was chcę przypominać o tym, że ciało wymaga takiej samej pielęgnacji jak skóra twarzy, nie zapominajmy o tym mimo tego, że jesteśmy zabiegani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.