SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

30 marca 2021

Kosmetyki Joko - Baza matująca i rozświetlacz Joy & Glow!

Uwielbiam polskie nowości kosmetyczne. Przychodzę dziś do Was z opisem i rekomendacją dwóch ciekawych produktów Joko.


JOKO kosmetyki opinie

Czy wiecie, ale Miraculum jest jednym z najstarszych polskich producentów, istnieje od 1924 roku? Z pewnością kojarzycie kosmetyczną markę Pani Walewska - za jej sukcesem stoi właśnie Miraculum. Co do Joko, to poznałam brand w drugiej połowie lat 90tych i zaczynałam od pudru w kamieniu. W roku 2012 została przejęta przez Miraculum i poznałam pomadki, błyszczyki i tusze do rzęs.

joko baza matująca rozświetlacz joy & glow


Lubicie bazy pod makijaż? 

Ja uwielbiam. 

W zależności od dnia i rodzaju makeupu wybieram rozświetlające lub matujące. Do sesji zdjęciowych sięgam po wyrównujące koloryt skóry, rozjaśniające, niwelujące ziemisty odcień cery, odświeżające mój look.

joko sklep baza matująca

Mat wciąż jest modny

Pierwszy z dwóch polecanych przeze mnie kosmetyków to rozjaśniająco - matujący primer  w odcieniu delikatnego, pudrowego różu w buteleczce. Po rozprowadzeniu nie maluje skóry na taki kolor, nie martwcie się, pozostawia gładki efekt wizualny i delikatny w dotyku a przy tym maskuje, pokrywa niedoskonałości. Konsystencja jest leciutka, miękka, puszysta. Specjalna innowacyjna formuła stworzona na potrzeby zamaskowania zaczerwienienia skóry oraz regulująca wydzielanie sebum. 

To, co spodobało mi się najbardziej w tym produkcie to przywrócenie zdrowego wyglądu, maksymalne perfekcyjne wygładzenie cery a co za tym idzie zmatowienie na długie godziny. Moja skóra z natury jest normalna z tendencją do suchej, ale kiedy robię dużo zdjęć makijażu czy prowadzę lajwy kosmetyczne, świeci mnóstwo lamp, jest zwyczajnie gorąco i zaczynam się nienaturalnie błyszczeć na nosie i czole  - baza daje radę w takich warunkach. Jest lekka i niezapychająca, skuszę się stosować ją codziennie. 

Warto wspomnieć, zawiera wybielający składnik pochodzenia roślinnego, można aplikować pod podkład i puder lub po prostu na ulubiony krem. Każda skóra jest inna, każda wymaga innej opieki, jak na moje potrzeby baza jest naprawdę bardzo dobra, jestem ciekawa jak sprawdziła się u Was.

joko sklep rozświetlacz joy & glow

Let it Glow!

Drugi recenzowany produkt z Joko to płynny rozświetlacz Joy & Glow z aplikatorem w formie pipetki ułatwiającej dozowanie. Posiadam 03 Twilight, to odcienie brązu, złota, słońca, przenikającego je subtelnego różu. Zawiera perłowe drobinki, dzięki czemu nadaje świeżość i blask skórze i sprawia, że czuję się komfortowo. Mieszam z podkładem, nakładam na podkład lub jako bazę, cenię za wielofunkcyjność, można stosować na ciało, wymieszać z balsamem. W zależności od ilości stosowanego produktu uzyskujemy delikatnie rozświetlenie lub metaliczną taflę, zmieniamy się jak chcemy i jest to fantastyczny wstęp do lata, za którym bardzo tęsknię. 

Poniżej dokonałam wyboru ulubieńca.

madame perfumella blog


P O D S U M O W A N I E

Spośród dwóch propozycji od Joko, rozświetlacz Joy & Glow stał się moim number 1! Odcień 03 Twilight (z ang. Zmierzch!) pasuje do mnie idealnie. Kocham blask, maksymalny glow i nie boję się przesadzać! Polecam serdecznie odkryć swój sposób na perfekcyjne wykończenie makijażu. Joko z pewnością w tym pomoże!

Podaję linki do stron, które warto odwiedzić.

https://www.instagram.com/ambasadorka_kosmetyczna

https://www.instagram.com/joko_makeup

https://www.instagram.com/miraculum_cosmetics

#joko #jokomakeup #mircaulum #miraculumcosmetics #tanita #jokolove - pod tymi tagami na instagramie znajdziecie wiele zdjęć produktów marki Joko. Polecam obserować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.