SZUKAJ NAZWY PERFUM LUB KOSMETYKÓW

29 maja 2020

Jak zamawiać perfumy i kosmetyki Artistry by Amway???

Jeżeli ktoś z Was preferuje tylko zakupy online to niniejszy wpis dedykowany jest właśnie zakupom przez internet. 

Jak zapewne już wiecie, od wielu wielu lat używam praktycznie tylko ekskluzywnych kosmetyków pielęgnacyjnych i makijażowych Artistry i Artistry Studio, stworzonych przez amerykańską firmę Amway. 

Na blogu i instagramie @madameperfumella napisałam mnóstwo recenzji różnych produktów, również suplementów diety, nutrikosmetyków, sprzymierzeńców dla naszej skóry. Zachęcam do odwiedzenie podstrony dedykowanej wspomnianym markom:  

W tym wpisie przedstawię, w jaki sposób zamawiać produkty Amway bez wychodzenia z domu, jak założyć sobie konto w sklepie internetowym, jak zostać klientem sklepu, jeśli nie chcemy prowadzić działalności gospodarczej. 


Osobiście, taka forma rejestracji i zakupów bardzo mi odpowiada, cenię sobie wygodę i lubię oszczędzać pieniądze - osoba zarejestrowana płaci za produkty mniej niż klient, któremu bezpośrednio do ręki dostarczamy produkty. To jest też świetna forma zarabiania dodatkowych pieniędzy, zostajemy niezależnymi konsultantami, kupujemy i możemy odsprzedawać produkty po cenach katalogowych. Poza tymi walorami, jeżeli zdecyduję w przyszłości na rozwój ewentualnej działalności biznesowej / gospodarczej, mam zapewniony start i szkolenia online - ale o tym Kochani przy innej okazji. Dziś skupiamy się po prostu na rejestracji w sklepie internetowym i kupowaniu produktów dla siebie.




Dlaczego od tylu lat jestem wierna kosmetykom Artistry? Nie uczulają mnie, kolorówka pasuje do mnie idealnie, otrzymuję komplementy, że wyjątkowo dobrze wyglądam, opakowania i generalnie formuły są luksusowe, co wielokrotnie podkreślałam przy pisaniu każdej kolejnej recenzji, najzwyczajniej w świecie odpowiada mi filozofia marki, cudowne opakowania, wygoda stosowania, efekt, pielęgnacja. 

Używając od lat 90-tych oferowanych przez Amway kosmetyków czuję się Ambasadorką Artistry. Kocham perfumy oferowane przez firmę i zawsze przy sobie mam flakonik Flora Chic czy mojej ukochanej mgiełki Wistful Aroma.

Ale do rzeczy Moi Drodzy. 

Jak zamawiać produkty Amway dla siebie? Jak zarejestrować się w sklepie internetowym Amway? Gdzie i jak kupić kosmetyki Artistry i Artistry Studio? 


Oto moja odpowiedź:


Tu widzicie mój link polecający, bez niego nie będzie można zarejestrować się w sklepie i zostać Stałym Klientem Plus. Stały Klient Plus nie musi mieć działalności gospodarczej tylko po prostu zamawia sobie produkty jak w normalnym sklepie internetowym. To bardzo mi odpowiada. 

Rejestracja trwa nieco dłużej niż w tradycyjnym sklepie, ale to mi nie przeszkadza, później zamawiam sobie kosmetyki, kiedy chcę i za ile chcę. Jeżeli jest coś w tym poście niezrozumiałe, piszcie na maila madameperfumella@yahoo.com

Jeśli wejdziecie w mój polecający link, podaję dla przypomnienia: Amway.pl/user/beautybar to otwiera się Wam strona sklepu Amway, wybieracie sobie produkty do koszyka. Kiedy już to zrobicie, wystarczy wejść w koszyk, wybrać Kontynuuj, wybrać Zarejestruj się jako Stały Klient Plus, wypełnić dane, postępować jak prowadzi Was strona, wszystko jest krótko i treściwie wyjaśnione. Zauważycie też, że w formularzu pojawia się numer osoby polecającej czyli mój: 8328169

Warto zweryfikować swój adres e-mail i otrzymać numer PIN do kontaktu z firmą. Mamy czas 30 dni, aby zrealizować pierwsze zamówienie, w przeciwnym razie konto zostanie usunięte.

Kiedy chcemy przejść do płatności i zakończyć naszą pierwszą transakcję musimy pamiętać, że jeżeli nie zrobimy pierwszego zamówienia za powyżej 50 punktów WP to system dolicza 100zł do zamówienia czyli dodaje zestaw początkowy złożony z broszur informacyjnych i katalogu. 

Warto zrobić zamówienie za chociażby 51 punktów WP, aby te 100zł zostało odjęte, katalog można domówić innym razem, jeśli zajdzie taka potrzeba. 

Moje różne rekomendacje produktów znacie z bloga, zapraszam serdecznie do kontaktu i na zakupy. 

W przypadku, gdy nie chcecie się rejestrować w sklepie internetowym Amway poprzez mój link polecający i po prostu chcecie coś kupić, np. tylko jedną rzecz, na próbę, by sobie coś przetestować, piszcie na maila: madameperfumella@yahoo.com lub kontaktujcie się przez mój instagram @madameperfumella

Tylko tyle i aż tyle. 

Pozdrawiam Was gorąco!!
Kasia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do skomentowania artykułu.